06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 دی 1399 ساعت 18:00

زغال سنگ طبس با نماد کزغال به فرابورس می‌آید

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اعلام حضور زغال سنگ پروده طبس با نماد" کزغال" در فرابورس ایران، گفت: بزرگترین شرکت زغال سنگ ایران سوم دی ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان دویست و بیست و نهمین نماد معاملاتی و شصت و پنجمین شرکت در بازار اول در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد کزغال درج شد.

به گزارش جهان معدن ، غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل تاصیکو با اعلام حضور زغال سنگ پروده طبس با نماد"کزغال" در فرابورس ایران گفت: شرکت زغال سنگ پروده طبس براساس سیاست های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و برنامه های راهبردی صدر تامین در مورخ 29 اردیبهشت سال جاری مقدمات حضور در فرابورس ایران را کلید زد و در مورخ سوم دی ماه 1399 به عنوان دویست و بیست و نهمین نماد معاملاتی و شصت و پنجمین شرکت در بازار اول در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد "کزغال" درج شد.

وی افزود: فعالان بازار سرمایه از این پس می توانند نماد کزغال را در گروه استخراج زغال سنگ و زیر گروه استخراج و انبار زغال سنگ در فرابورس مشاهده کنند.

سلیمانی بیان داشت: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت زغال سنگ ایران در منطقه طبس مشغول به فعالیت است و بالغ بر ... در این شرکت مشغول به فعالیت هستند. شرکت زغال سنگ پروده طبس با ۶۹ درصد رشد سود خالص در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل به سود بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان دست یافته است که این ارقام بیانگر اهمیت و جایگاه پروده طبس در کشور است.