31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 31 ارديبهشت 1401 ساعت 12:03

تقدیر از شرکت مجتمع فولاد خراسان در میان برترین‌های بورس کالا

در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا، تندیس «بالاترین نسبت فروش داخلی در بورس» توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی، به مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اهدا شد.

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، اولین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور «وزیر امور اقتصادی و دارایی»، «رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی»، «رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار»، «مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران» و جمعی از مدیران صنایع روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.

کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با حضور در این همایش از سوی دکتر خاندوزی به عنوان یکی از شرکت‌های برتر بورس کالا در زمینه فروش داخلی، تندیس و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.

شایان ذکر است در این آیین از شرکت مجتمع فولاد خراسان به پاس همراهی و همکاری در بورس کالا و تلاش در جهت رشد و توسعه بازار کالایی کشور و افزایش فروش داخلی در سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، مجتمع فولاد خراسان یکی از پنج شرکت برتری بود که از نسبت فروش داخلی بالایی در بورس کالا برخوردار بوده است.

لازم به ذکر است از دیگر شرکت‌های فولادی که نسبت فروش داخلی بالایی در بورس کالا داشتند می‌توان به شرکت‌های «جهان فولاد سیرجان»، «آهن و فولاد ارفع»، «فولاد کاوه جنوب کیش» و «صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه» اشاره کرد.

گفتنی است در این همایش از پنج چهره تاثیرگذار و پیشکسوت در حوزه کالایی و ۴۰ شرکت برتر تقدیر شد.