31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 28 فروردين 1398 ساعت 11:35

معاون طرح و برنامه با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت: واگذاری موضوعات تخصصی به خانه‌های معدن و صنعت

Zarandialborzمعاون طرح و برنامه با اشاره به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از اول تیرماه امسال در هفت استان موضوع‌های تخصصی به خانه‌های صنعت و معدن سپرده می‌شود.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، سعید زرندی در نشست فعالان اقتصادی استان البرز گفت: از اول تیرماه امسال در هفت استان موضوع های تخصصی به خانه‌های صنعت و معدن سپرده می‌شود و هدف ما از این اقدام تسهیل امور است.


وی با اشاره به وجود پاره‌ای از مشکلات از جمله در امور گمرک، حمل و نقل، کشتیرانی و بیمه‌های اجتماعی افزود: از اتاق‌های بازرگانی انتظار داریم موارد و مشکلات اقتصادی را به صورت کارشناسی مورد بررسی همه جانبه قرار دهند و با جمع بندی و ارائه راهکار ما را برای رفع چالش‌های اقتصادی یاری دهند.
معاون طرح و برنامه با اشاره به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: آمریکا با حربه تحریم‌ها قصد داشت به اقتصاد جامعه ما ضربات مهلکی وارد کند، اما خوشبختانه اکنون شرایط کشورمان قابل مدیریت کردن است.
شاهمرادی: با تفویض اختیارات به سازمان صنعت و تجارت توسعه صادرات فراهم می‌شود
جهانگیر شاهمرادی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، نیز در ادامه این نشست با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید گفت: از بخش خصوصی که درگیر چالش‌های اقتصادی است، انتظار داریم مشکلات را ریشه یابی و برای رفع چالش‌ها به ما راهکار ارایه دهند.
وی افزود: بحث در زمینه رونق تولید نیازمند فراهم شدن الزامات آن است، بنابراین ضروری است با تفویض اختیارات بیشتر به سازمان صنعت و تجارت بستر برای توسعه صادرات فراهم شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تقویت انجمن‌های تخصصی اتاق بازرگانی برای ارایه راهکارها و کمک به تصمیم گیری‌های اقتصادی را از مطالبات سازمان صنعت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه انتخاب اعضای جدید اتاق بازرگانی البرز بستر را برای رفع چالش‌های سال‌های گذشته بخش خصوصی استان فراهم کرده است.