01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 09 ارديبهشت 1398 ساعت 14:08

در سی‌امین جشنواره «امتنان» خراسان رضوی؛ از کارگران نمونه «فولاد خراسان» قدردانی شد

Foolad KHorasanدر جشنواره تجلیل از کارگران و واحدهای تولیدی نمونه خراسان رضوی که با حضور مقامات استان برگزار شد، از کارگران برگزیده «مجتمع فولاد خراسان» تقدیر به عمل آمد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان در این مراسم که به مناسبت «روز کارگر» و با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه استان برگزار شد، از هشت تن از همکاران بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور نیز قدردانی شد.


سی‌امین جشنواره «امتنان» با حضور معاون استاندار و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان و کارگران برگزیده استان، در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی مجتمع فولاد خراسان به همراه تعدادی از کارکنان شرکت در این آیین گرامیداشت حضور یافت.
در جشن تقدیر از کارگران برگزیده خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، آموزش نیروی انسانی و فنی حرفه‌ای را امری بسیار مهم توصیف کرد و افزود: آموزش نیروی انسانی می بایست بر اساس نیازهای استانی و واحدهای تولیدی ارتقا یابد لذا برنامه‌ای منجسم، منظم و به روز باید در این بخش تدوین و عملیاتی شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نیز در این مراسم با بیان این که امروز شرایط اقتصادی کشور سخت شده، افزود: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که فشارها بر دوش نیری انسانی و کارگران باشد.
حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به نام‌گذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» گفت: اگر کارگران امید و احساس مشارکت در کارها نداشته باشند، نمی‌توانند تحول آفرین فکر و عمل کنند.
وی همچنین توجه نسبت به رعایت «قانون کار» را ضروری توصیف و بیان کرد: این قانون شرایط حداقلی را پیش بینی کرده و انتظار داریم همین حداقل‌ها رعایت شوند.
گفتنی است در این مراسم همکاران مجتمع فولاد خراسان، آقایان: محمدرضا تدین فرد، محمدحسین ناصری، محمدرضا سیدآبادی، مصطفی زهره وند، محمدحسن رضایی، مهدی قربانی فهندری، مجید زردکانلو و حسن فاضل به عنوان کارگران برگزیده معرفی و با اهدای تندیس یادبود و هدایایی از آنان تقدیر شد.