30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 14 ارديبهشت 1398 ساعت 14:46

مدیرعامل فولاد خراسان: بازنشستگان، باید اتاق فکر توسعه باشند

photo 2019-05-04 14-45-03مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آیین تجلیل از بازنشستگان سال گذشته مجتمع و گرامیداشت روز جهانی کارگر، با اشاره به وجود صدها نیروی توانمند در مجتمع فولاد خراسان گفت: نیروهای بازنشسته ما باید بخشی از اتاق فکر مجتمع در ایفای مسئولیت اجتماعی باشند و این قابلیت‌ها با توجه به اعلام شدن فولاد خراسان به عنوان «معین توسعه» منطقه از سوی استانداری، می‌تواند در راستای توانمندسازی محیط پیرامونی و زیست بوم خودمان مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان مهندس احمدی در مراسمی که به مناسبت روز جهانی کارگر در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، با قدردانی از زحمات بازنشستگان فولاد یادآور شد: بازنشستگان بخش مهمی از اتاق فکر مجتمع برای رویارویی با چالش‌ها و به ویژه اهداف مجتمع در بحث ایفای وظیفه «معین اقتصادی» منطقه هستند.


مهندس احمدی ظرفیت سازی، ظرفیت یابی و توانمندسازی محیط پیرامونی را از اهداف بلندمدت مجتمع برشمرد.
وی با اشاره به ضرورت فراهم شدن زمینه بهره گیری از تجارب همکاران شاغل و بازنشسته در راستای ایفای این ماموریت تاکید کرد: این تجارب را می‌توان برای رفع چالش‌های مختلف سازمان به کار گرفت.
مدیرعامل شرکت با اعلام حمایت از تشکیل کانون بازنشستگان فولاد خراسان، گفت: باید کاری کنیم که بازنشستگی دوره جدیدی از فعالیت و در واقع بدل به دوره به بار نشستن توانایی‌ها و تجارب کارکنان شود و زمینه و امکانات برای زندگی توام با نشاط و تندرستی همکاران بازنشسته را فراهم کنیم.
در این مراسم، مشاور عالی مدیر عامل، فولاد خراسان را یک صنعت پیشرو در منطقه دانسته و از بازنشستگان حاضر در مراسم خواست از تجارب خود در پیشبرد این قطب صنعت یاری رسان باشند.
غلامعلی رجب پور به عنوان نماینده بازنشستگان، ضمن تشکر از برگزاری این مراسم و دیدار بهاری همکاران شاغل و بازنشسته، درخواست‌های نیز از طرف جمع حاضر عنوان کرد.
در پایان مراسم لوح تقدیر وهدایایی به رسم یادبود به تمامی بازنشستگان اهدا شد.