01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 01 تیر 1398 ساعت 14:55

حضور فولاد خراسان در نمایشگاه گل و گیاه نیشابور؛ استمرار همکاری مجتمع در توسعه فضای سبز شهری و حفظ محیط زیست شهری

«مجتمع فولاد خراسان» با برپایی غرفه‌ای فعال، در «نمایشگاه گل و گیاه و صنایع وابسته» نیشابور شرکت کرد.
به زگزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان در این نمایشگاه، آخرین تجربیات و فعالیت‌های بخش‌های خصوصی و شهرداری نیشابور و نیز ادوات باغبانی و همچنین صنایع وابسته به باغداری و پرورش گل در کنار انواع گل‌ها و گیاهان به نمایش درآمده است.

نمایشگاه گل و گیاه نیشابور با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر نیشابور و جمعی از مقامات محلی در مکان دائمی نمایشگاه‌های نیشابور و به همت «سازمان سیما و منظر شهری» شهرداری نیشابور در منطقه ییلاقی باغرود برپا شده است.
فولاد خراسان در پی تاکید ویژه مهندس احمدی، مدیرعامل شرکت، مبنی بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت هدف مند و همکاری مستمر با نهادهای مدیریت شهری در این نمایشگاه حضور یافت.
مدیر روابط عمومی فولاد خراسان با اعلام این مطلب، افزود: از جمله حوزه‌های مهم مشارکت در برنامه‌های همگانی شهرستان که مورد تاکید مدیریت عالی شرکت است، اقداماتی است که در راستای حفظ محیط زیست صورت می‌گیرد. از همین رو و با توجه به سیاست عام شرکت برای مشارکت در اقدامات زیست محیطی و با هدف عرضه کارنامه و توانمندی‌های مجتمع در زمینه فضای سبز، «فولاد خراسان» با تشکیل غرفه‌ای ویژه و با فضاسازی شکیل در این نمایشگاه شرکت کرد تا علاوه بر ارائه برنامه‌های اجرا شده در حوزه توسعه فضای سبز و دیگر اقدامات زیست محیطی، از تسهیم خود در این فعالیت‌های عام المنفعه در شهرستان نیشابور رونمایی کند.
شهرام بقراط افزود: اهمیت موضوع فضای سبز و لزوم پرداختن به این موضوع در زندگی روزمره مردم بر کسی پوشیده نیست. توجه به تاثیر و نقش گل و گیاه در ایجاد نشاط عمومی، به ویژه با توجه به شرایط زندگی‌های شهرنشینی امروز و اقداماتی همچون برپایی این نمایشگاه می‌تواند نقش فرهنگ سازی و تشویقی داشته باشد و در سایه برپایی این نمایشگاه‌ها، می‌توان ذهن مردم را به طبیعت و بهره مندی از زیبایی‌های آن معطوف کرده و استمرار این حرکت‌ها می‌تواند به نهادینه شدن همزیستی انسان و طبیعت کمک شایانی نماید.
شهرام بقراط با بیان این که در این نمایشگاه، فولاد خراسان به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در گسترش فضای سبز به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات خود پرداخته است، افزود: محیط زیست و مسئولیت اجتماعی فولاد خراسان در این زمینه، همواره به عنوان راهبرد اساسی، مورد توجه مدیریت شرکت بوده است و این مساله با اقداماتی نظیر مشارکت در ساماندهی ورودی‌های شهر نیشابور و احداث پارک خطی در مسیر زائران و مسافران نیشابور و خراسان رضوی و... مصادیقی روشن و قابل عرضه دارد.
بقراط تاکید کرد: این همکاری‌ها فراتر از اقدامات زیست محیطی در داخل سایت فولاد خراسان بوده و این تلاش‌ها را به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت دنبال نموده‌ایم.