31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 04 آذر 1398 ساعت 16:28

امضای تفاهم نامه همکاری میان نمایشگاه بین‌المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن

1898989تفاهم نامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن ایران به امضا رسید.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، تفاهم نامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن به امضا رسید.

در این مراسم برات قبادیان ضمن معرفی فعالیت ها و برنامه های دانشگاه صنایع و معادن گفت؛ این دانشگاه از سال ٧٢ تاکنون در جهت آموزش و ارتقای سطح علمی مدیران صنعتی و معدنی و نیروهای بخش، کارهای بزرگی ارائه کرده است و اخیراً با هدف تغییر الگوی آموزشی به کمک یکی از دانشگاههای مهارتی کشور آلمان در شرف تغییرالگوی آموزشی این دانشگاه هستیم .

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده ،این دانشگاه برنامه خود را متفاوت با دانشگاههای کشور و کاملاً کاربردی دنبال خواهد کرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و سرپرست دانشگاه صنایع و معادن با اشاره به این که دانشگاه صنایع و معادن برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود نیاز به همکاری با همه زیرمجموعه های وزارت صمت و از جمله شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران دارد، گفت: واقعیت این است که این شرکت ویترین ارائه توانمندی های کشوراست و نتیجه تلاش ها و دستاوردهای کشور در اینجا به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و لذا شما می توانید این اعتبار را با راهکارهای مدیریتی واستفاده از الگوهای جدیدی که در دنیای پیشرفته ارائه می شود با کمک دانشگاه ها چندبرابر کنید و لذا می توانیم دراین زمینه هم افزایی و همکاری نزدیک و خدمات متقابلی هم در درون و هم در بیرون از بخش داشته باشیم و امیدوارم این همکاری به نفع و در جهت دستیابی به اهداف وزارت متبوع ادامه یابد.

درادامه ،بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه ها از سیاست های اصلی وزارت صمت است که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به عنوان زیر مجموعه این وزارتخانه این مهم را مد نظر دارد.

وی با اشاره به روش اپن اینوویشن (نوآوری باز) در برگزاری نمایشگاه های بین المللی، افزود: در همین رابطه سالنی برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های مرتبط با همان حوزه نمایشگاهی برپا می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: همچنین، نمایشگاه های تقاضا محور را برای تامین داخلی کالاهایی که تحریم هستند، پیش بینی کرده ایم و در کنار آن هم طرحی را با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی در مسیر برگزاری نمایشگاه ها آماده کرده ایم که در اختیار وزیر صنعت قرار داده ایم.

وی در پایان یادآور شد: غرفه ای برای دانشگاه صنایع و معادن در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در اسفند ماه در نظر گرفته می شود تا این دانشگاه توانمندی های خود را به فعالان صنعت نمایشگاهی و بازدید کنندگان معرفی کنند.