31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 06 آذر 1398 ساعت 11:25

ذخایر کالاهای استان در شرایط ایده آل است

boIMG 9524رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: با توجه به همکاری خوب اصناف و بازاریان درسطح کشور و مخصوصا استان کردستان هیچگونه مشکلی در زمینه کم بود و یا افزایش نامتعارف قیمت کالا نداریم.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، محمد دره وزمی در بیست و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان برگزار گردید، عنوان کرد: در راستای نظارت و کنترل بیشتر بر سطح عمومی قیمتها، خوشبختانه در سطح استان بدلیل همراهی اصناف و بازاریان و تلاش تیم­های بازرسی این سازمان، گرانی غیرمتعارفی گزارش نشده و بازار کردستان با آرامش کامل، آماده ارائه خدمت به شهروندان عزیز می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از 24 آبان تاکنون تمام تیمهای بازرسی و نظارت سازمان صمت در دو شیف صبح و عصر در سطح بازار حضور دارند و با هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی برخورد فوری و قانونی خواهند کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سامانه 124 از ساعت 7:30 صبح لغایت ساعت 22:00 آماده دریافت شکایات و گزارشات شهروندان عزیز است و پس از ساعت 22:00 بصورت الکترونیکی آماده دریافت نقطه نظرات شهروندان است.
دره وزمی با اشاره به آمار­های منتشر شده توسط مرکز آمار ایران گفت: استان کردستان در تورم ماهانه در رتبه سی ام کشور جای گرفته و این در حالی است که استان کردستان در تورم نقطه به نقطه در آبان ماه سالجاری در رتبه 28 کشور قرار دارد .
وی افزود: تعدادی از محصولات کشاورزی به دلیل تغییر فصل و تابع عرضه و تقاضا بودن آن، افزایش قیمت داشته اند که این افزایش هیچ ارتباطی به اصلاح قیمت بنزین ندارد و در سالیان گذشته هم شاهد این افزایش قیمت بوده ایم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.