10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 15 دی 1398 ساعت 15:40

سرپرست معاونت امور صنایع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی : امنیت منطقه به ویژه میهن اسلامی مرهون حضور موثر و معنوی این سردار بزرگ بود

0250سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام و شهدای همرزم ایشان گفت: امنیت منطقه به ویژه میهن اسلامی مرهون حضور موثر و معنوی این سردار بزرگ بود، امیدوارم همگی رهروی صدیق برای این شهید عزیز باشیم.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در نشست شورای مدیران معاونت امور صنایع وزارت صمت که با حضور معاون و تعدادی از مدیران کل سازمان توسعه تجارت برگزار شد، گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی بدور از هرگونه عناوین دنیوی اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی را ارج می نهاد و صیانت از اسلام را سرلوحه کاری قرارداده بود .

وی افزود: با تلاش های این بزرگمرد در منطقه ای که گرفتار آتش وجنگ بود ، ایران گلستانی در میدان آتش بود و این امنیت مرهون رشادت های این سرداران بزرگ است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت درادامه این نشست با اشاره به برنامه ها و سیاست های مورد تاکید وزارت صمت از برگزاری میزهای صادراتی با محوریت دفاتر تخصصی خبرداد و گفت: معاونت امور صنایع آمادگی دارد، محصولات صنعتی منتخب صادراتی را با همکاری سازمان توسعه تجارت روی میزهای صادراتی معرفی نماید.

صادقی نیارکی توسعه صادرات را یکی از مهمترین اولویت های وزارت صمت توصیف کرد و گفت: در شرایط حساس کنونی باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شورای عالی صادرات بیش از گذشته بهره مند شد.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در پایان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای صنایع اشباع و تکراری خواستار ایجاد شاخص هایی برای توسعه صنایع مزیت دار و جلوگیری از توسعه صنایع اشباع و تکراری شد.

گفتنی است، در این نشست ضمن تحلیل اخبار مهم ایران و جهان پیامدهای اتفاقات اخیر در سطح داخلی و بین المللی بر صنایع کشور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین سیاست ها و اولویت های صادراتی توسط مدیران کل سازمان توسعه تجارت مورد تبیین قرار گرفت.