10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 14 اسفند 1398 ساعت 11:19

اقدامات پیشگیرانه صندوق بیمه معادن در مقابله با کرونا

1397110611043881250772صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ضمن رعایت کامل اصول بهداشتی، اقدامات کاملی را در جهت حفظ سلامت کارکنانش انجام داد.

به گزارش جهان معدن، راحله نوری مدیر اداری و پشتیبانی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه این صندوق از توزیع بسته های بهداشتی میان کارکنان صندوق بیمه خبر داد وگفت: در این ایام ضمن ضدعفونی کردن کلیه قسمت های ساختمان اداری، غربالگری مراجعان شامل کارکنان و متقاضیان در درب نگهبانی از طریق سنجش دمای بدن انجام می شود.

وی افزد: در این مدت ورود کلیه افراد غیر از ابدارچی ها به ابدارخانه ها ممنوع شد و نحوه چگونگی اقدامات پیشگیرانه به صورت اطلاعیه های متعددی به اطلاع همکاران رسید.
‎نوری ضمن ابراز امیدواری نسبت به گذر ایمن و سلامت از این بحران عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مشکوکی در شرکت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از ابتلا به بیماری کر‌ونا دیده نشده است و در صورت ابتلای کارکنان به سرماخوردگی و آنفولانزا جهت استراحت در منزل و عدم مراجعه به صندوق تا بهبودی کامل، کمال همکاری خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات پیشگیرانه در صندوق بیمه بیان کرد: توزیع سجاده و جانماز برای هریک از کارکنان به منظور رعایت نکات بهداشتی در انجام فریضه نماز و همچنین توزیع دستمال های یکبار مصرف جهت پاک کردن و ضدعفونی کردن میزهاو تجهیزات اداری به هریک از واحدها به طور جداگانه، از دیگر اقدامات بهداشتی این سازمان است.