30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 28 مرداد 1399 ساعت 17:57

تولید سیگارت سایز کوچک در خمینی‌شهر اصفهان آغاز شد

کارخانجات تولید سیگارت سایز کوچک در خمینی‌شهر اصفهان با دو خط تولیدی و با ظرفیت حدود چهار میلیون نخ در روز پس از دو سال توقف آغاز به‌کار کرده و دو خط دیگر نیز به‌زودی شروع به‌کار خواهند کرد.

 

به گزارش جهان معدن و له نقل از از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، در سال جهش تولید، کارخانجات تولید سیگارت سایز کوچک در خمینی‌شهر اصفهان با دو خط تولیدی و با ظرفیت حدود چهار میلیون نخ در روز پس از دو سال توقف آغاز به‌کار کرده و دو خط دیگر نیز به‌زودی شروع به‌کار خواهند کرد.

همچنین این شرکت بر اساس ظرفیت‌سازی جدید و به دلیل فعالیت در قالب دو و سه شیفت در مجتمع گیلان، یک شیفت بلند در مجتمع مازندران، راه‌اندازی کارخانجات جدید در خمینی‌شهر اصفهان و تولید با ظرفیت کامل در تهران و ارومیه، ۱۱۰ نفر را از طریق آزمون جهت تامین نیروی انسانی در مجتمع گیلان به‌کار گرفت.

در سه ماه نخست سال ۹۹ بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نخ سیگار توسط شرکت دخانیات ایران تولید شد که در ماه‌های مرداد و شهریور به میانگین ماهی یک میلیارد نخ خواهد رسید.

کل سیگار تولیدی شرکت دخانیات ایران نیز در سال گذشته ۶ میلیارد نخ بود که این مقدار تا مهرماه جاری تولید خواهد شد.

علاوه بر این، به‌زودی یک خط تولیدی در تهران که سه سال متوقف شده بود، به شکل مشارکتی راه‌اندازی شده و باعث استفاده از ظرفیت‌های خالی شرکت دخانیات می‌شود.