10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 12 آبان 1397 ساعت 16:51

ذوب آهن اصفهان تندیس صرفه جویی در مصرف انرژی را به دست آورد

zoenerذوب آهن اصفهان موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر صرفه جویی در مصرف انرژی از طرف سازمان یونیدو شد .
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، این موفقیت در خصوص پروژه هات شارژینگ ماشین ریخته گری شماره 5 و نورد 500 و همچنین سیستم هوای فشرده به دست آمده است.


لوح و تندیس مذکور به مهندس ایرانپور مدیر پروژه و مدیر عامل شرکت مهندسی پویش ساخت به نمایندگی از ذوب آهن اصفهان اهدا شد.
همچنین در همایش مذکور که نمایندگان بسیاری از صنایع و همچنین وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و خارجه و سازمان بهینه سازی مصرف انرژی کشور حضور داشتند، نماینده ذوب آهن در پنل تخصصی مربوطه حضورپیدا نموده و در خصوص پروژه‌های اجرا شده مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی در ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارایه نمود .
شایان ذکر است یونیدو سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل با نام اختصاری UNIDO از سازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحد است . هدف اولیه یونیدو، بالا رفتن و شتاب بخشیدن به توسعه صنعتی کشورهای در حال توسعه و کشورهایی است که اقتصاد آنها در حال گذار محسوب می‌شود. این سازمان به‌طور عمده با دولت‌ها، اتحادیه‌های کسب و کار و شرکت‌های انفرادی کشورهای در حال توسعه کار می‌کند.
یونیدو (United Nations Industrial Development Organization) در سال 1966 به عنوان یکی از برنامه‌های سازمان ملل متحد بنیان‌ گذاشته شد و در سال 1985 به عنوان یک سازمان تخصصی ملل متحد معرفی شد.
یونیدو مرکز هماهنگ‌کننده فعالیت‌های صنعتی کشورهای عضو نیز هست و این فعالیت را بیشتر از طریق ارتباط و همکاری نزدیک با نهادهای اقتصادی منطقه‌ای انجام می‌دهد. مقر این سازمان در وین پایتخت اتریش قرار دارد.