05 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 19 آبان 1397 ساعت 13:51

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: اراده فولاد مبارکه در بهره‌مندی از توان داخلی ستودنی است

fooltolرییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در جریان دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه راهکارهای استفاده حداکثری از توان داخلی کشور را موردبررسی و تبادل نظر قرار دادند.
به گزارش جهان معدن به نقل از فولاد مبارکه، در این دیدار سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه اعتماد به دانش داخلی قطعا نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت، گفت: این اتاق همیشه حامی و بازوی فکری فولاد خواهد بود.


وی در ادامه از برگزاری همایشی با حضور استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: با حضور فعال فولاد مبارکه در این همایش و اعلام نیازهای این شرکت می‌توان از دانش فنی و تخصص شتاب دهنده‌ها در راستای رفع نیازهای فولاد و بی اثر کردن تحریم‌ها بهره برد.
این گزارش حاکی است در این جلسه حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز با تشکر از حضور رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، برای همکاری مستمر فولاد مبارکه با اتاق اعلام آمادگی کرد و افزود: ما در تمامی جلسات موردنیاز حضور فعال خواهیم داشت. عظیمیان تصریح کرد: فهرست تمامی اقلام موردنیاز فولاد مبارکه تهیه و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از توان و دانش فنی داخلی این نیازها رفع شود.
مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین حمایت کامل از شرکتهای دانش بنیان،استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها برای تامین نیاز فولاد مبارکه را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.