06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 18 آذر 1397 ساعت 15:54

بارگيري و تحويل اولين محموله ريل UIC60 تولید شده توسط ذوب آهن اصفهان

rail1در راستای تداوم توليد انواع ريل در شركت سهامي ذوب آهن اصفهان، ريل UIC60 توسط ذوب آهن اصفهان توليد و عرضه شد.اولين محموله ريل UIC60 توليدي ذوب آهن اصفهان روز گذشته بارگيري و به مشتری تحويل داده شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان اين محموله 193 تن ريل UIC60 شامل 179 شاخه ريل 18 متري است بارگيري و تحويل شركت سازه‌هاي صنعتي آذران شد.


مهندس مرتضي شيرين پرور مدير كيفيت فراگير ذوب آهن اصفهان با اعلام اين خبر يادآور شد: ذوب آهن اصفهان در تداوم توليد و عرضه ريل U33 براي تامين نيازهاي ريلي راه آهن جمهوري اسلامي ايران و تامين نيازهاي سایرمتقاضيان در فرایندی جدید اقدام به توليد ريل UIC60 نمود و سرانجام اين محصول بر اساس نیاز و درخواست مشتری آخرين آزمون‌هاي كيفي و استانداردهاي جهاني را با موفقيت پشت سر گذاشته و به بازار عرضه شد .
مهندس شهبازي نماينده شركت سازه‌هاي صنعتي آذران هنگام بارگيري و تحويل ريل UIC60 يادآور شد كه دفتر مركزي اين شركت در تهران و واحد گندله سازي آن در شهرستان بافق در حال راه اندازي بوده و ريل UIC60 يكي از نيازهاي استرتژیک و اساسي آن به شمار می‌رود كه سفارش توليد آن به ذوب آهن اصفهان پيشنهاد شده و خوشبختانه هم اكنون بدون نياز به مراجعه به بازارهای خارج از كشور اين محصول توسط ذوب آهن اصفهان توليد و تحويل شده است.
گفتنی است، توليد ريل ملي در ذوب آهن اصفهان يكي از مهمترين دستاوردهاي صنعتي و استراتژيك صنايع داخلي در راستاي اقتصاد مقاومتي است كه حمل و نقل ريلي كشور را از جهت تامين ريل از خارج از كشور بي نياز و خودكفا کرده است .
هم اكنون انواع ريل UIC60 و U33 با استفاده از شمش تولیدی ذوب آهن اصفهان در كارگاه نورد 650 این کارخانه توليد و عرضه مي‌شود.