01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 08 اسفند 1400 ساعت 12:08

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان

ششمین نمایشگاه بین المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان، شنبه ۷ اسفند ماه با حضور محمد تقی صابری سفیر کشورمان در تاجیکستان و جمشید جمعه خان زاده وزیر صنعت این کشور گشایش یافت.

به گزارش جهان معدن، ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه که تا روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه مطابق با ۲۴ الی ۲۷ فوریه ۲۰۲۲در محل کاخ بربد در حال برگزاری است با برپایی غرفه و نمایش محصولات تولیدی خود حضوری فعال دارد.

در روز آغازین این نمایشگاه، محمد تقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، جمشید جمعه خان وزیر صنعت تاجیکستان و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان با دستاوردهای تولیدی و محصولات صادراتی ذوب آهن اصفهان آشنا شدند.

جمشید جمعه خان زاده وزیر صنعت تاجیکستان در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن آشنایی با نمونه محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان گفت: تولیدات صادراتی ذوب آهن اصفهان از دیرباز برای کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار بوده و من از تمام سازمان ها، مقامات و متخصصان کشورمان درخواست و دعوت کرده ام که طی روزهای برگزاری نمایشگاه از موفقیت ها و تجربیات فوق العاده ذوب آهن اصفهان بازدید و استفاده نمایند.

استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید با اشاره به روابط اقتصادی ۳۰ ساله ایران و تاجیکستان گفت: در این نمایشگاه، ذوب آهن اصفهان و ۸۰ شرکت بزرگ ایرانی از ۹ استان کشور حضور دارند.

وی ذوب آهن اصفهان را در زمینه تولید و صادرات محصولات فولادی، شرکتی موفق معرفی کرد و درخواست نمود که این شرکت از ظرفیت ها و بازار موجود استفاده های لازم را داشته باشد.