30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 15 دی 1397 ساعت 16:39

موفقیت روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در جشنواره تبلیغات ملی ایران

bestofadsروابط عمومی فولاد خوزستان در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران موفق به دریافت «تندیس برتر» شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، این جشنواره با حضور و استقبال بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی و غیرصنعتی و گروه صنف تبلیغات کشور روز ۱۴ دی ماه ۹۷ در محل سالن‌ همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.


غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: جشنواره تبلیغات ایران را باید بزرگ‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. این جشنواره ماموریت خود را داوری در حیطه تبلیغات، بر پایه استانداردهای علمی و در جهت اعتلای کیفیت و خلاقیت در این حوزه بنا نهاده است.
وی گفت: از مهم‌ترین اهداف این جشنواره می‌توان ‌به انتخاب و معرفی آثار برتر و انواع روش‌های خلاق و ثمربخش، ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر در تولید مواد و اقلام تبلیغاتی، کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی، تقویت ایده‌های خلاق، آشنا سازی دست‌اندرکاران و روابط عمومی‌های کشور با استانداردهای رایج اشاره نمود.
شرکت فولاد خوزستان به عنوان سازمان سرآمد در حوزه تولید و توسعه صنعت فولاد با سابقه دیرینه و درخشان در این جشنواره با دیگر رقبای خود به رقابت پرداخت.
بر پایه این گزارش، کارگروه‌های داوری جشنواره یادشده شامل برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، تبلیغات مستقیم و حمایتی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیداری و شنیداری، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، فعالیت‌های دیجیتال، طراحی برند و برندینگ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات بود که در بخش کارگروه داوری بخش ویژه چاپ، فعالیت‌های ترویج فروش و کارگروه چاپ و بسته‌بندی، شرکت فولاد خوزستان با ارسال مستندات و نمونه کارهای انجام شده، توانست تندیس برتری بخش چاپ را از آن خود نماید.
لازم به ذکر است داوران کارگروه تبلیغات چاپی با سرگروهی استاد ابراهیم حقیقی و حضور دکتر حمیدرضا رضوانی، جعفر محمدی، ابراهیم حقیقی، امیرحسین نوریان، دکتر علی فروزفر، مجتبی محمدیان به ارزیابی آثار راه یافته به نمایشگاه پرداختند.