31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 25 خرداد 1398 ساعت 16:19

رحمانی: ابعاد مثبت بخش صنعت به عموم مردم معرفی شود

image45782وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم برگزاری مراسمی باشکوه به مناسبت "روز صنعت و معدن"، این روز را فرصت مناسبی برای معرفی برخی ابعاد مثبت و موثر بخش تولید به عموم مردم عنوان کرد.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جلسه مشترک با دست اندرکاران برگزاری "روز صنعت و معدن" امسال، اظهار داشت: اهمیت حمایت از تولید هنوز آنچنان که شایسته است در جامعه نهادینه نشده و این دغدغه هم باید مورد عنایت خاص مردم باشد و هم سایر بخش‌های دخیل در حوزه کسب و کار که باید قدم‌های محکم‌ترو موثرتری در این مسیر بردارند.


وی افزود: امروز برای تحقق رونق تولید، ایجاد یک باور عمومی ضرورتی غیرقابل انکار است که متناسب با آن باید فضا سازی لازم نیز صورت گیرد.
رحمانی خاطر نشان کرد: امسال و با لحاظ برنامه‌های گسترده وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم فرهنگ سازی در عرصه ساخت داخل و رونق تولید امیدوارم با برنامه ریزی دقیق، "روز صنعت و معدن" سرآغاز یک نگاه فرهنگی وسیع تر در سطح جامعه برای پاسداشت جایگاه این بخش مهم اقتصادی باشد.
وزیر صمت تصریح کرد: در بخش کلان و از نقطه نظر مقام معظم رهبری بخش تولید آن چنان دارای اهمیت بوده که در چند سال اخیر جدا از حمایت‌های بی دریغ صورت گرفته، حتی در نام‌گذاری سنوات هم ایشان این حوزه را مورد عنایت ویژه خود قرار داده‌اند.
رحمانی گفت: جلب نظر و حمایت‌های مردم از بخش تولید و ساخت داخل می‌تواند این زنجیره را تکمیل و زمینه ساز توسعه پایدار کشور شود.