10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 03 خرداد 1398 ساعت 16:48

پورابراهیمی دیدار با مدیرعامل شرکت مس عنوان کرد: کارنامه بسیار خوب سعد محمدی در ورزش استان

20190524112345932نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق ارزشمند دکتر سعد محمدی در زمان مسئولیت وی در دوره‌ قبل مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: خوشبختانه کارنامه بسیار خوبی از دکتر سعد محمدی در حوزه ورزش استان باقی مانده است.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی، «محمدرضا پورابراهیمی» در نشست مشترک با دکتر «اردشیر سعد محمدی» مدیرعامل شرکت ملی مس، پیشکسوتان و ورزشکاران و جمعی از روسای هیئت‌های ورزش استان کرمان گفت: ورود به لیگ برتر و حضور در جام باشگاه‌های آسیا در زمان مدیریت دکتر سعد محمدی نشان از اهتمام وی به امر ورزش استان و حوزه ورزش حرفه‌ای دارد.

وی تاکید کرد: نگاه مثبت دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس به ورزش استان کرمان باید مجدداً احیا شود و مطالبه جوانان کرمان حضور تیم فوتبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر و تکرار این حضور در جام باشگاه‌های آسیا است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، تأسیس ورزشگاه‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک را نمونه‌ای از اقدامات سعدمحمدی در اهتمام به امر ورزش برشمرد و گفت: این نگاه مثبت به ورزش باید مجدداً احیا شود. مطالبه جوانان کرمانی حضور تیم فوتبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر و تکرار این حضور در جام باشگاه‌های آسیا است.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه باشگاه رسالت اجتماعی به‌غیراز فوتبال هم دارد، درخواست داریم که مجموعه باشگاه صنعت مس بخشی از منابع را برای رشته فوتبال و بخشی هم برای سایر رشته‌ها در نظر بگیرد که این رشته‌ها بر اساس میزان مدال‌آوری، تعداد ورزشکاران و قهرمانی آنها است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مطالبه بعدی خود را تکمیل و بهره‌برداری مجموعه‌های ورزشی نیمه ساخته و رها شده از زمان سعد محمدی را طی یک سال آینده بیان کرد و خاطرنشان کرد: مدیر بومی برای باشگاه صنعت مس اولویت اول ما در کرمان است.
بر اساس این گزارش، سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس هم با تقدیر از زحمات رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه ورزش تمام آنچه در قبل به کار گرفتیم را مجدداً انجام خواهیم داد و آنچه را نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مطالبه ورزشکاران مطرح کردند در دستور کار قرار خواهیم داد تا آغاز تحولات در ورزش استان را شاهد باشیم.