10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 23 تیر 1398 ساعت 15:20

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت تاکید کرد: نمایشگاه ساخت داخل فرصت مغتنمی برای شناسایی ظرفیت‌هاست

Najafi-Shahrakhaمشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت گفت: باید از ظرفیت نیروی انسانی جوان و کارآمد برای رفع نیازهای داخلی کشورمان استفاده بهینه کنیم و نخستین نمایشگاه ساخت داخل که ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی برای شناسایی این ظرفیت‌هاست.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، صادق نجفی در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید، بیان کرد: این نمایشگاه در راستای اهداف و برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تعمیق ساخت داخل و رونق تولید است.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر توان داخلی و رونق تولید، افزود: باید به سمت رفع نیازهای داخل با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های تولیدکنندگان و محققان کشورمان برویم.
مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت ادامه داد: امروز ظرفیت‌های خوبی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنیم.
نجفی با بیان اینکه در کشورمان نیروی انسانی متخصص و کارآمدی وجود دارد، گفت: جوانان این مرز و بوم با تکیه بر دانش روز و فناوری‌های نوین نقش تعیین کننده‌ای می‌توانند ایفا کنند که باید به این جوانان فرصت و میدان داد، تا کار کنند و این نمایشگاه یک فرصت مناسب برای شناسایی آنهاست.
گفتنی است، نخستین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی و شناسایی نیازهای صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات 27 تا ۳۰ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.