09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 17 شهریور 1398 ساعت 16:49

معاون امورحقوقی مجلس مطرح کرد : ضرورت هم افزایی سازمان‌های استانی صمت برای پیشبرد برنامه‌های راهبردی وزارت صمت

SHarifHosseini3معاون امورحقوقی مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت هم افزایی هر چه بیشتر سازمان‌های صمت استانی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های راهبردی وزارت صمت، گفت: برای حل مشکلات و رسیدگی مطلوب تر به چالش‌های پیش رو، سازمان‌های صمت استان‌ها به 10 منطقه تقسیم می‌شوند.

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، سیدشریف حسینی با بیان این مطلب، افزود: با تقسیم سازمان‌های صمت استان‌ها به 10 منطقه، برای هر منطقه یک دبیر انتخاب خواهد شد و روسای صمت استان‌ها در هر منطقه در جلسات مشترک با معاونین وزیر مسایل و مشکلات منطقه را بررسی می‌کنند و اقدامات مورد نیاز انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌ های سراسری با حضور همه استان‌ها فضای مناسبی را برای تعامل بین مدیران ستادی و استانی ایجاد می کند، تصریح کرد: برای تسریع در پیگیری امور و حل و فصل مشکلات استانها، این تقسیم بندی ضروری است.
معاون امورحقوقی مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه راهبردی وزارت صمت در سال رنق تولید، تصریح کرد: وزارت صمت اجرای هفت محور کلی را با 35 برنامه راهبردی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده است، در دستور کار قرار داده است که تحقق این برنامه در گرو هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر همه سازمان‌های صمت استانی است.
حسینی با یادآوری تحریم‌های ظالمانه اقتصادی غرب نیز بیان کرد: بی شک در شرایط کنونی نیازمند مدیرانی پیگیر، با عزمی جدی و اراده جهادی هستیم تا بتوانیم از این شرایط حساس به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.