31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 26 فروردين 1399 ساعت 20:49

بازرگانان و صنعتگران همواره در صف اول نیکوکاری هستند

mmmmmmرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: اعتقاد راسخ صنعتگران خیراندیش استان به مقوله مهم مسولیت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و یقیناً بازرگانان و صنعتگران همواره در صف مقدم نیکوکاری هستند.

 

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، حبیب امین زاده در نشست بررسی راهکارهای لازم برای به حداقل رساندن تاثیر پذیری شیوع ویروس کرونا بر فضای کسب و کار آذربایجان شرقی که با حضور مسئولان ارشد استانی در حوزه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد ، افزود: حمایت از اقشار آسیب پذیر در ایام عید امسال متفاوت از سالهای گذشته است.

وی ادامه داد: در حال حاظر آنچه اهمیت امر نیکوکاری را دو چندان می کند، متاثر شدن فضای اقتصادی جامعه و خانواده ها از شیوع بیماری کروناست که تمهیدات لازم برای مقابله با آن باعث شد فضای کسب و کار شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کند و آسیب های آن بر اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه نمود بیشتری داشته باشد.

امین زاده ضمن تقدیر از فعالان اقتصادی استان که در راستای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی همیشه در ابتدای صفوف مجاهدت هستند، اضافه کرد: مطمئنا با همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولان بر این مشکل مهم بهداشتی نیز غلبه خواهیم نمود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: تهیه و تامین اقلام بهداشتی و درمانی در کنار اقدامات انسان دوستانه جامعه پزشکی کشور مهمترین دغدغه امروز است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مقرر شد کمک های نقدی و غیر نقدی فعالان اقتصادی در اختیار مسئولان ذیربط جهت مبارزه با شیوع کردنا در سطح استان آذربایجان شرقی قرار گیرد.