06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 19 اسفند 1399 ساعت 15:23

شستا شریک تجاری انتخاب می‌کند

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی و افزایش بهره‌وری و هوشمندسازی فعالیت حمل محصولات شرکت‌های گروه، اقدام به شناسایی یک شریک تجاری باتجربه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوشمند بار کند.

به گزارش جهان معدن به نقل از اقتصاد آنلاین؛ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) به‌عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته‌ای فعال در کشور که در حوزه های متنوعی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، دارو، سیمان، صنایع فلزی و معدنی،کشاورزی و دامپروری، برق و انرژی، خدمات اپراتوری تلفن همراه و ... فعالیت می‌کند، در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی و افزایش بهره‌وری، بهبود اقتصاد حمل و نقل، هوشمندسازی فعالیت حمل محصولات شرکت‌های گروه و همچنین توسعه فعالیت خود در حوزه حمل و نقل جاده ای، همگام با پیشرفت‌های تکنولوژی روز، اقدام به شناسایی یک شریک تجاری، باتجربه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوشمند بار می‌کند.

براساس این گزارش، شریک تجاری موردنظر باید هم مجوز بازارگاه الکترونیک از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هم پلتفرم مدیریت حمل بار جاده‌ای با قابلیت را در اختیار داشته باشد.

گفتنی است از نظر شستا این شریک تجاری باید به روزآوری و ارتقاء و همچنین دسترسی آسان برای همه کاربران در پلتفرم ایجاد کند و بتواند ناوگان حمل و نقل را به صورت برخط رهگیری کرده و در تعداد بالای کاربران به صورت همزمان عدم محدودیت نداشته باشد. ضمن این‌که باید پروتکل های امنیتی به منظور حفظ امنیت داده‌ها رعایت شود و با یک تیم متخصص به مدیریت، توسعه و پیشتیبانی پلتفرم بپردازد.