06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 23 تیر 1400 ساعت 14:21

ارائه تسهیلات به بهره برداران و پیمانکاران معدنی استان ایلام جهت خرید ماشین آلات از تولیدکنندگان داخلی

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام از ارائه تسهیلات به بهره برداران و پیمانکاران معدنی جهت خرید ماشین آلات از تولید کنندگان داخلی از سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی خبرداد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازشاتا، ولی باج با اشاره به اهمیت تولید و حمایت از بخش معدن و صنایع معدنی و کمک به افزایش میزان استخراج مواد معدنی از یک سو و نیاز مبرم بخش معدن به نوسازی،ارتقاء بهره وری و بهبود وضعیت ماشین آلات معدنی موجود، افزود: طبق ابلاغیه وزارت صمت، واحدها و فعالین معدنی که تمایل به خرید از تولیدکنندگان ماشین آلات معدنی ساخت داخل را دارند می توانند از تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با یارانه سود تسهیلات4 درصدی بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند از طریق ثبت نام و بارگذاری مدارک درخواستی در سامانهCRM صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به آدرس www.IRANMICO.COM اقدام نمایند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان ایلام عنوان کرد: تحقق توسعه پایدار در بخش معدن، ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت های معدنی و همچنین هدایت و راهبری این بخش در راستای تحقق اهداف کلان کشور، بخشی از اهداف صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی است .