06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 24 مهر 1400 ساعت 16:32

برنامه عملیاتی صنعت سنگ ایران تدوین می شود

وزیر صنعت معدن و تجارت بیان کرد: پیش نویس برنامه عملیاتی صنعت سنگ شامل( فرآوری، اکتشاف، استخراج و ماشین آلات) تدوین و ارایه خواهد شد.

به گزارش جهان معدن ،سید رضا فاطمی امین در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران ( محلات-نیم ور) با بیان این مطلب، افزود: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تا یک ماه آینده این پیش نویس را تدوین می کند و با مشارکت و کسب نظرات بخش خصوصی و فعالان این عرصه، نهایی خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: به زودی نیز جلسه ای با حضور فعالان حوزه سنگ با رویکرد صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: در این جلسه موانع صادراتی بررسی و در خصوص تسهیل فرایندهای این حوزه تصمیم‌گیری خواهد شد.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران ( محلات-نیم ور)سید رضا فاطمی امین«وزیر صمت»، عزیز الله اکبری تالار پشتی «رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی»، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی «نماینده مردم خمین، دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی»، علی اکبر کریمی« نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی» و مسئولان استان مرکزی حضور داشتند.