09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 29 مهر 1399 ساعت 10:54

پیام تبریک رئیس کل سازمان توسعه تجارت به مناسبت روز ملی صادرات

معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات، از تلاش خستگی‌ناپذیر سرداران جنگ اقتصادی قدردانی کرد.

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، در متن پیام حمید زادبوم به مناسبت روز ملی صادرات آمده است:

آیین بزرگداشت سالروز ملی صادرات تنها یک روز در تقویم نیست؛ بلکه یک رویداد مهم و تاثیرگذار برای پاسداشت سرداران خط مقدم جنگ بزرگ اقتصادی و تحریم است.

در سال مزین به جهش تولید، همزمان با آفت تحریم و کرونا، این طلایه‌داران اقتصاد ایران اسلامی‌مان بوده و هستند که بیرق سرفرازی را در پیشاپیش لشکر مقاومت به اهتراز در آورده‌اند.

بدون شک صادرات غیرنفتی موتور محرک تولید و اشتغال و تنها ملجاء برای مقابله با فشار حداکثری غرب است.

ظرفیت‌های بی‌شماری که گام به گام در راستای تحقق شعار جهش تولید، به امکانات بالفعل بدل می‌شود، نشان از عزم راسخ مردان این حوزه در تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تحقق الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی دارد.

سازمان توسعه تجارت ایران کما فی‌السابق برخود تکلیف می‌داند، در همراهی با تجار و صادرکنندگان افتخارآفرین میهن اسلامی‌مان، همه ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را به کار بندد تا با رفع موانع، توسعه بازار‌های صادراتی و انعقاد موافقت‌نامه‌ها و پیمان‌های تجاری با متنوع‌سازی بازار‌های صادراتی، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور بگذارد.

شناسایی فرصت‌ها و راهکار‌های موثر در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های لجستیکی، فنی و علمی موجود در کشور به جهت خدمت‌رسانی به صادرکنندگان و رفع دغدغه‌های ایشان از اولویت‌های این سازمان بوده تا بدین وسیله بر تلاش خدومان اقتصادی کشور صحه گذاشته شود.

اینجانب به نمایندگی از سازمان توسعه تجارت ایران و همه دست‌اندرکاران تجارت خارجی کشور، مراتب تشکر و قدرشناسی خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر و شکوهمند پیشقراولان اقتصادی و صادرکنندگان متعهد کشور اعلام داشته و توفیق روزافزون ایشان را در اعتلای نام و نشان ایرانی در جهان مسئلت دارم.