10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 23 ارديبهشت 1398 ساعت 12:08

انواری تاکید کرد: ضرورت معرفی پتانسیل‌ها و دستاوردهای صنعت و معدن برای امیدبخشی به جامعه

anvari1رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم معرفی پتانسیل‌ها و دستاوردهای حوزه تولید تاکید کرد و برگزاری نشست‌های خبری، حضور اثربخش مسئولان در رسانه‌ها و ارائه آمار و اطلاعات از وضعیت تولید کشور را بخشی از برنامه‌های بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن عنوان کرد.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، محمدرضا انواری در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن امسال، شرایط فعلی کشور را خاص خواند و گفت: با توجه به شرایط کشور، وظیفه خطیری در اطلاع رسانی و امیدبخشی به جامعه بر دوش ما قرار دارد که باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.


او با اشاره به برنامه‌های روابط عمومی وزارت صمت برای بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن افزود: برگزاری نشست‌های خبری، حضور اثربخش مسئولان صنعت و معدن در رسانه‌ها و ارائه آمار و اطلاعات از وضعیت تولید کشور باید در دستور کار کمیته و اعضای آن قرار گیرد.
انواری اضافه کرد: پتانسیل‌های فراوانی در حوزه صنعت و معدن کشور وجود دارد که باید اطلاع رسانی شود و دستاوردهای این حوزه را هم برای مردم تشریح کرد.
او برنامه‌های تبلیغی امسال برای بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن را با محوریت شعار سال (رونق تولید) عنوان کرد و گفت: برای امیدبخشی به جامعه و نمایش واقعیت‌های کشور باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در تولید و انتشار محتوا استفاده کنیم.