10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 09 مهر 1397 ساعت 13:04

دولت باید دست به تغییرات جدی در مدیریت اجرایی کشور بزند

mostafaیک کارشناس مسایل اقتصادی با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی کشور تاکید کرد: در شرایط فعلی، نیازمند تحرک بیشتر در اقتصاد و بازگشت امید و اعتماد به مردم هستیم.
محسن مصطفی پور کارشناس مسایل اقتصادی در حاشیه کنفرانس بین المللی استیل ویا دبی در گفت‌وگویی با جهان معدن عنوان کرد: در این کنفرانس سه روزه جدیدترین دستاورد و تکنولوژی‌های نوین صنعت فولاد از سوی شرکت‌های بزرگ دنیا مطرح و در بخش‌های مختلف مورد بررسی گرفت.


وی که به نمایندگی از شرکت سنگ آهن گهر زمین در این کنفرانس حضور داشت با اشاره به اینکه ایران کشوری بزرگ و با استعداد بالا در حوزه بالا دستی و پایین دستی صنعت فولاد است، گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد برگزاری کنفرانس‌های اینچنینی در کشور خودمان باشیم تا با تعاملاتی موثر موجب تکمیل زنجیره ارزش در صنعت و افزایش شغل و ثروت در کشور شویم.
این کارشناس مسایل اقتصادی ادامه داد: مجموعه‌هایی همچون شرکت سرمایه گذاری امید. فولاد مبارکه، سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات و سایرین امکانات فوق العاده‌ای برای هم افزایی در جهت ایجاد ارزش افزوده از معدن تا محصولات نهایی را دارند.
مصطفی پور تاکید کرد: اکنون زمان آن است با اجرای قانون، دولت تغییری جدی در مدیران اجرایی کشور خصوصا مسوولین صنعتی و اقتصادی ایجاد کرده و دور کاری را برای مدیران پیشکسوت در جایگاه مشاوره در دستور کار قرار دهد و اجرا را به دست جوانان با دانش و انگیزه و مسلط به تعاملات روز و متعهد به ایران و انقلاب بسپارد که بی شک نتیجه آن بازگشت امید و اعتماد به مردم همراه با رشد و توسعه اقتصادی کشور است.