01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 27 آبان 1397 ساعت 11:10

امروز رقم می‌خورد؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن

talتالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران است.
به گزارش جهان معدن به نقل از سنا، یک هزار و ۱۰۰ تن تیرآهن، ۳ هزار تن مس کاتد، ۲۰ هزار تن مس کم عیار و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا نیز در این تالار عرضه می‌شود.


براساس این گزارش، ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر و ۴ هزار و ۱۱۰ تن مواد شیمیایی و پلیمری در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه می‌شود.
تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۳ هزار و ۹۴۰ تن قیر است. تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز عرضه ۸ هزار تن گندم خوراکی را تجربه می‌کند.
همچنین روز گذشته (شنبه ۲۶ آبان ماه) تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان دادوستد ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ تن وکیوم باتوم بود.
در این روز و در تالار مذکور دو هزار و ۳۲۱ تن مواد پلیمری، یک هزار و ۳۹۷مواد شیمیایی، ۳۰۰ تن گوگرد و ۱۱ هزار و ۹۷ تن قیر نیز معامله شد. همچنین ۳۹ هزار و ۸۰۰ تن قیر و ۷۲۰ تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید. تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در این روز داد و ستد ۹ هزار و ۶۰۰ تن گندم خوراکی را تجربه کرد.