01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 بهمن 1397 ساعت 16:39

کد ثنا جایگزین مدارک شناسایی متقاضیان بیمه نامه‌های معدنی شد

SBSFMبخش پذیرش صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی با دریافت کد ثنا (ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی) از متقاضیان بیمه نامه‌های معدنی، مدارک مربوط به شناسایی و احراز هویت را از فهرست مدارک دریافتی حذف کرد.
به گزارش جهان معدن به نقل از صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی، این صندوق به منظور تسهیل امور متقاضیان بیمه نامه های معدنی، مدارک مربوط به شناسایی و احراز هویت آنان را از فهرست مدارک دریافتی حذف و کد ثنا را جایگزین دریافت این مدارک کرد.


برپایه این گزارش، در گذشته ارایه مدارکی همچون قبوض آب، برق و تلفن، همراه با تصویر قرارداد مسوول فنی، صورت‌های مالی حسابرسی شده 2 سال آخر شرکت‌ها و همچنین مدارک شناسایی شامل تصویر شناسنامه، کارت ملی وغیره برای متقاضیان بیمه نامه‌های اکتشاف الزامی بود. اکنون با حذف این مدارک، از اتلاف وقت متقاضیان جلوگیری خواهد شد.
سامانه ثنا (ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی) سامانه‌ ای الکترونیکی است که بر بستر شبکه قابل دسترسی و استفاده برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنان، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان، ضابطان قضایی و سایر اشخاص مرتبط برای ابلاغ اوراق قضایی و نشر آگهی به صورت الکترونیکی است.
گفتنی است صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در چارچوب اهداف اقتصادی کلان کشور و همچنین تقویت و حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در بخش معدن، سال 1380 تاسیس شده و به منظور تحقق توسعه پایدار در بخش معدن و ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت‌های معدنی و هدایت و راهبری این سرمایه گذاری‌ها فعالیت می‌کند.