01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 21 مرداد 1399 ساعت 12:50

انجام اقدامات کلینیکی برای 1020 معدن

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بیان کرد: تاکنون اقدامات کلینیکی برای یک هزار و 20 معدن انجام شده است.

 

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، وجیه الله جعفری با بیان این مطلب، افزود: ۲ هزار و ۱۳۰معدن در قالب ۳۶۴ پروژه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ۴ هزار و ۴۹۴ معدن غیرفعال شناسایی شده است.
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، گفت: برای ۲۱ استان برنامه پایش انجام شده و ۱۵۴ بلوک معدنی معرفی شده است.

 

انعقاد32 تفاهم نامه در فعالیت های مرتبط با حوزه معدن

جعفری تصریح کرد: ۳۲ تفاهم‌نامه شامل ۱۶ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری، ۸ تفاهم نامه پژوهشی و آموزشی، 6 تفاهم‌نامه تامین مالی و 2 تفاهمنامه مرتبط با توسعه استارت آپ ها منعقد شده است.
وی از برگزاری دو همایش در سطح ملی و شرکت در جشنواره و نمایشگاه های تخصصی به عنوان دیگر اقدامات در راستای اهداف اینترنت نام برد و گفت: یک لایه تحت عنوان معادن کوچک مقیاس در سامانه WebGIS شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ایجاد و تنظیم شده است.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران همچنین تصریح کرد: در این راستا وبسایت طرح احیا معادن کوچک مقیاس راه اندازی شد و درگاه اینترنتی سطام به ادرس/http://ssmines.impasco.gov.ir جهت مکانیزه شدن فرآیند پیگیری های متقاضیان و سرمایه‌گذاران راه اندازی شده است.

جعفری راه اندازی صفحه اختصاصی اینستاگرام برای طرح احیا را از دیگر اقدامات نام برد و گفت: از نمایندگان سازمان صمت استان ها دعوت شده است و همایشی طی دو مرحله برای آشنایی با طرح و سامانه سطام برگزار با حضور نمایندگان سازمان صمت استانها برگزار شده است همچنین 306 پرسشنامه مشکلات معدنی از دارندگان مجوز های معدنی نیز تکمیل شده که طی برنامه ای مجزا با مشارکت سازمان نظام مهندسی معدن ایران برای تکمیل پرسشنامه‌های معادن غیر فعال با هدف تسریع در فرآیند بررسی در حال انجام میباشد.

وی در پایان احیا و توسعه ۱۰۲۰ معدن و احداث حداقل ۲۵ واحد فرآوری را از برنامه‌ها و اهداف سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.