09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 03 دی 1399 ساعت 12:27

هشتمین دوره جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی سال 1400 برگزار می شود

هشتمین دوره جایزه بهره ‌وری معادن و صنایع معدنی در سال 1400 توسط ایمیدرو برگزار می شود.

به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، از اهداف این جایزه می توان به افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت بهره‌ وری و کیفیت، حرکت به ‌سوی نظام مدیریت کیفیت جامع با در اختیار قرار دادن یک متدولوژی علمی، امکان خودارزیابی نظام‌مند توسط سازمان‌ها و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌بهبود با تمرکز بر کیفیت و بهره‌وری در انجام کارها و همچنین امکان مقایسه با سایر شرکت‌ها در بخش رویکردها و شاخص‌های نتایج، اشاره کرد.

امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان‌ها در زمینه بهبود بهره‌وری و کیفیت و معرفی آن‌ها به سایر سازمان‌ها به ‌منظور الگوبرداری و ترویج این دستاوردها با استفاده از امکانات رسانه‌ای و مراسم جایزه و همچنین ایجاد انگیزه رقابت در سازمان‌ها و شرکت ها از دیگر اهداف این دوره به شمار می رود.

مزایای در نظرگرفته شده برای شرکت ها

شرکت‌هایی که در این دوره جایزه بهر وری شرکت می‌کنند می‌توانند از مزایایی همچون برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مدل، روش‌های خودارزیابی و منطق رادار به‌صورت رایگان برای نمایندگان شرکت‌ها، ارزیابی شرکت توسط ارزیابان خبره به‌صورت رایگان و ارائه مشاوره رایگان به شرکت‌ها برای تعریف پروژه‌های بهبود متناسب با نتایج ارزیابی در قالب جلسات رودررو بعد از ارزیابی، بهره مند شوند.

همچنین شناسایی و برجسته کردن موفقیت‌های شرکت با استفاده از امکانات رسانه‌ای و ترویجی و مراسم جایزه از دیگر فرصت هایی است که متوجه شرکت ها خواهد بود.

ایمیدرو جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی را به‌ عنوان "نخستین جایزه دارای تاییدیه سازمان ملی بهره‌وری ایران" از سال 91 برگزار‌ کرده که تاکنون هفت دوره از این رویداد با موفقیت برگزار شده است.

از شرکت های فعال بخش معدن و صنایع معدنی دعوت می‌شود در صورت علاقمندی به حضور در فرایند ارزیابی جایزه، با مراجعه به آدرس پایگاه اطلاع رسانی جایزه (http://imidro.gov.ir/bahrevari ) قسمت ثبت نام، ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به دریافت، تکمیل و ارسال فرم ثبت نام حداکثر تا 20 دی ماه جاری اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران (تلفن: 88829619) تماس حاصل فرمائید.