09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 17 بهمن 1400 ساعت 15:03

سند توسعه صنعت ماشین آلات و تجهیزات تولید تصویب شد

مدیر کل دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات تولید وزارت صنعت ،معدن و تجارت با اعلام تدوین و تصویب سند توسعه صنعت ماشین آلات و تجهیزات تولید در این وزارتخانه گفت:این سند از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش جهان معدن ،محمد مهدی هادوی در حاشیه بازدید از شرکت "تک نان جنوب" در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج راهبرد از جمله فناوری، مهارت نیروی انسانی، تامین منابع مالی و نوآوری در این سند دیده شده است.

وی گفت: همچنین ۱۷ برنامه عملیاتی در این سند دیده شده که در دست پیگیری است، در این سند به دنبال افزایش کمیت، کیفیت و ارتقای نیروی انسانی هستیم تا به هدف مورد نظر برسیم.

هادوی با بیان اینکه وظیفه ما توسعه صنعت تجهیزات و ماشین آلات خط تولید است گفت: برای تحول در بخش صنعت باید ماشین آلات و تجهیزات به روز و مناسب تامین کرد لذا در این راستا تلاش می شود تا صنعت ساخت تجهیزات کارخانه ها در کشور توسعه یابد و این هدف بیشتر در صنایع غذایی دنبال می شود.

مدیر کل دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات تولید وزارت صنعت معدن و تجارت افزود: کیفیت محصول نهایی بستگی به فناوری، فرآیند تولید و مهم تر از همه ماشین آلات و تجهیزات یک کارخانه دارد لذا به دنبال افزایش کیفیت ماشین آلات و تجهیزات تولید هستیم.

هادوی افزود: در این راستا ترغیب سرمایه گذاران برای ساخت تجهیزات و صنایع خط تولید از دیگر برنامه های این وزارتخانه است.

وی گفت: تجمیع نیازهای کارخانجات به منظور بهبود و توسعه ماشین الات مورد نیاز آن ها و کیفیت بخشی به تولید در حال انجام است.

مدیر کل دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات تولید وزارت صنعت معدن و تجارت روز سه شنبه برای سفری سه روزه وارد خوزستان شد.

بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان های اهواز، شوشتر و دزفول در برنامه کاری وی قرار دارد.