10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 19 فروردين 1398 ساعت 14:49

معاون امور صنایع: صیانت از تولید سرفصل مهمترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت

moghimiآیین معارفه دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و مدیر اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری به صنایع با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، فرشاد مقیمی در این نشست که با حضور مدیران، مشاوران و تعدادی از کارکنان معاونت برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اظهارداشت: در سالی که به ایجاد رونق در تولید کشور مزین شده است، صیانت از تولید سرفصل مهمترین سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده و در این راستا برنامه‌‎های اجرایی مهمی در دستور کار قرار گرفته است.


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید، رصد و پایش صنایع کشور باید بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.
به گفته مقیمی در این شرایط مسئولیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز حساس‌تر و بیشتر شده است و باید این ستاد در رفع مشکلات صنایع بیش از گذشته تلاش نماید.
وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل اخیر و مشکلاتی که برای مردم و برخی از صنعتگران رخ داد، افزود: متاسفانه شرایط نامساعدی برای برخی استان‌ها به دلیل سیل رخ داده و خساراتی نیز بهمراه داشته است که باعث ناراحتی مردم کشورمان شده است، امیدواریم با همکاری و همیاری همه ارکان نظام و مردم شریف ایران بتوانیم دغدغه‌های مردم آسیب دیده را رفع نماییم.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخانش به تشریح وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و بازسازی و نوسازی صنایع یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن وتجارت در سال 98 بوده و در این راستا تمهیدات مناسبی در نظر گرفته شده است که اجرای بخشی از این برنامه با تلاش‌های مدیریت اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری به صنایع صورت خواهد گرفت.
مقیمی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای مدیران جدید از تلاش‌های زین الدین داداشی دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کیوان گردان مدیر سابق اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری وزارت صنعت، معدن وتجارت تقدیر و تشکر کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تغییر ساختار سازمانی معاونت و اجرای الزامات قانونی را دلیل این تغییرات برشمرد و گفت: مدیران لایقی در همه بخش‌های این معاونت مشغول به فعالیت هستند و ما نیز علاقمند به ادامه همکاری با همه این عزیزان هستیم .
گفتنی است ، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی میثم زالی را به سمت « ستاد تسهیل و رفع موانع تولید » منصوب کرد.
همچنین فرشاد مقیمی معاون امور صنایع نیز سهیل معمارباشی را به سمت اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری به صنایع منصوب کرد.