30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 11 ارديبهشت 1398 ساعت 11:59

معاون‌امور حقوقی و مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت: تولید مکمل بازرگانی است

WhatsApp Image 2019-05-01 at 10.25.43 AMمعاون‌امور حقوقی و مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید مکمل بازرگانی است، گفت: تولید یعنی صنعت و معدن که موتور محرک کشور است.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، سید شریف حسینی در اولین گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال رونق تولید گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امسال باید مسیر تولید افزایش پیدا کند، سال نو با اتفاقات عجیبی برای برخی از استان‌ها شروع شد. اتفاقاتی که داشته‌ها تولیدکنندگان ما را دچار خسارت کرد.


وی افزود: صنعت، معدن و تجارت کشور یکی از موثرترین بخش‌های اقتصادی کشور است و ما در کنار هم پیش قراولان بخش تولید کشور هستیم و تولید یعنی صنعت و معدن که موتور محرک کشور و مکمل بخش بازرگانی است.
معاون امور حقوقی و مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید در شرایط کنونی کشور در کنار هم باشیم، در واقع در کنار هم بودن برای تدوین استراتژی‌هایی است که باید در سال ۹۸ انجام شود و این استراتژی‌ها در واقع برای دستیابی به مسیرهای مشخص شده با هزینه‌های کمتر و بهینه است.
حسینی عنوان کرد: اجرای سیاست‌های تدوین شده وزارتخانه به عهده روسای سازمان‌ها و مدیران عامل است و هر اتفاق اقتصادی که در کشور رخ می‌دهد، یک‌ نگاه جامعه به وزرات صنعت، معدن و تجارت است، به همین دلیل باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده، فرصت‌ها و تهدیدها را بررسی کنیم تا بتوانیم کارها را بهتر پیش ببریم.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در چنین گردهمایی‌هایی مواردی مطرح شود که براساس واقعیت‌های سطح جامعه باشد و بتوانیم در سیاست‌های کلان از آن‌ها استفاده کنیم.