10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 17 اسفند 1399 ساعت 23:30

بالاترین میزان تولید فولاد خام در فولاد مبارکه غرورآفرین است

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران: دستیابی شرکت فولاد مبارکه به بالاترین میزان تولید فولاد خام نشان از مدیریت کاردان و زحمات پرسنل این شرکت است و برای صنعت فولاد غرورآفرین.

به گزارش جهان معدن، رضا شهرستانی اظهار داشت: دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام در تاریخ فولاد مبارکه را به مدیریت و پرسنل پرتلاش شرکت فولاد مبارکه تبریک می گویم.

وی بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه با مدیریت کاردان و یکپارچگی و زحمات پرسنل خود در شرایط تحریمی، قیمت گذاری دستوری و کاهش صادرات به رکوردزنی های پی در پی ادامه می دهد که در خور تقدیر است.

عضو هیئت مدیره فولاد ایران گفت: ثبت رکورد بالاترین میزان تولید فولاد خام با تولید 6 میلیون و 609 هزار تن برای صنعت فولاد کشور غرورآفرین است.

وی افزود: حمایت همه جانبه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و همدلی و زحمات کارکنان این شرکت باعث شده است تا نه تنها در تولید کمی به جایگاه مهم در خاورمیانه و جهان دست یابیم بلکه از نظر ارتقاء کیفی محصولات فولادی هم تامل برانگیز است و امیدوارم که این روند تداوم داشته باشد و مدام خبرهای خوب از بزرگترین واحد صنعتی کشور دریافت کنیم.