28 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 19 بهمن 1400 ساعت 16:41

روند تولید ذوب آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است

آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور ایرج رخصتی، سرپرست مدیریت عامل شرکت و جمعی از مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان، دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش جهان معدن، سرپرست مدیریت عامل شرکت در این آیین با بیان این که سفره معیشت همکاران هیچ گاه کوچک نخواهد شد گفت: مهندس یزدی زاده و مدیران ارشد شرکت برای معیشت همکاران روند مناسبی انتخاب کرده بودند که این روند حفظ و ارتقاء خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که ذوب آهن اصفهان یک بنگاه اقتصادی است افزود: با تلاش همه همکاران روند تولید شرکت رو به رشد است و دو رکورد تولیدی در ایام دهه مبارک فجر، گواه صادقی بر این ادعا می باشد.

رخصتی خاطرنشان ساخت: همه ما مکلف هستیم بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی و بند "موتور پیشران کشور در عرصه علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور" که ولی امر مسلمین جهان(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب آن را تبیین و ابلاغ فرمودند، در ذوب آهن اصفهان، محصولات را به روش علمی و اقتصادی تولید کنیم.

وی به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پرداخت و افزود: افزایش ۸۰ برابری ظرفیت تولید فولاد، بومی سازی ۸۵ درصدی تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز صنعت فولاد و هزاران دستاوردهای بزرگ در عرصه های علمی، صنعتی، فن آوری و ... حاصل برکات و ثمرات انقلاب و اتکا به توان داخلی است.

مدیرعامل شرکت گفت: باید با کارکنان بر اساس قانون و رأفت اسلامی و انسانی برخورد شود و حتی برخورد با کارکنانی که بعضا بی اخلاقی نموده اند نباید سفره معیشت آن ها را تحت شعاع قرار دهد.

وی تاکید کرد: ذوب آهن سرشار از نیروهای متخصص است فقط لازم است فضایی مهیا کنیم تا همکاران بتوانند از تخصص خود در جهت شکوفایی خود و شرکت استفاده کنند.

رخصتی به همکاران توصیه نمود با همدلی، همبستگی و دست در دست هم برای رشد تولید و توسعه ذوب آهن گام بردارند و اجازه ندهند حاشیه جای تولید و توسعه شرکت را بگیرد.

آیت ا.. حبیب ا.. رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم های دهه مبارک فجر شرکت نیز با بیان این که به فرموده معصومین(ع) دین شناسی در راس کمالات است گفت: برای شناخت دین باید به دین شناسان مراجعه کنند تا دیندار باقی بمانند.

وی افزود موفقیت از رهگذر صبر و شکیبایی به دست می‌آید.

رهبر تاکید کرد: با پرهیز از اسراف خیلی از مباحث و مشکلات اقتصادی در کشور حل خواهد شد.

وی با بیان این که تولید اصل اول اقتصاد است، گفت: نباید ظرفیت تولیدی ذوب‌آهن معطل بماند، بنابراین مسئولین باید به قید فوریت نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز این شرکت اقدام نمایند.