31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 20 خرداد 1398 ساعت 16:16

وزیر صمت در بازدید از کارخانه واگن‌سازی تهران: دیگر وزارتخانه‌ها حامی تولید باشند

image10408وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تحقق رونق تولید در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، وزارت صنعت خود را سرباز خط مقدم تولید می‌داند و عزم‌مان برای حل مشکلات تولید جدی است اما دیگر وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت اقتصاد و نیرو بایستی حامی تولید باشند و این حمایت را در عمل نشان دهند.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، رضا رحمانی در بازدید از کارخانه واگن‌سازی تهران طی سخنانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: حفظ وضعیت تولید موجود و به دنبال آن افزایش ظرفیت‌های تولید در برنامه رونق تولید وزارت گنجانده شده است.


وی با بیان اینکه بخش تولید، موتور محرکه اقتصاد جامعه است، اضافه کرد: تعمیق ساخت داخل از اولویت‌های مهمی است که امسال به صورت ویژه در دستور کار است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تصریح کرد: برای حمایت از صنعتگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید از هیچ کوششی دریغ نمی‎کنیم.
گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون اول رییس جمهوری، با حضور در کارخانه واگن‌سازی تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان شهرداری تهران و مدیران کارخانه، از جزییات فعالیت‌های این کارخانه مطلع شد.
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محسن هاشمی رییس شورای‌ اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی شهردار تهران نیز در این بازدید حضور داشتند.