05 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 09 شهریور 1398 ساعت 10:45

بهره برداری از 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری در خراسان جنوبی در سفر وزیر صمت

rahmanikhorasansouthوزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز حدود 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و به نتیجه رسیده در استان خراسان جنوبی، مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، رضا رحمانی در بدو ورود به استان خراسان جنوبی و در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اهداف و برنامه‌های این سفر و ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای توسعه دارد که شناسایی آنها مقدمه ورود سرمایه گذاران و سرمایه گذاری‌های جدید و بزرگ این استان خواهد بود.

او این استان را یکی از پایگاه‌های صادراتی کشور و دارای عملکرد خوبی در این حوزه دانست و افزود: ضمن افتتاح و بازدید از چند پروه صنعتی و معدنی، از مرز نیز امروز بازدید خواهیم کرد و مسایل صادراتی در حوزه‌های مرزی را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه امروز حدود 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این استان، مورد افتتاح قرار خواهد گرفت، گفت: امروز با صنعتگران و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی نیز دیدار خواهیم داشت و مسائل جمع بندی و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
او با اشاره به آغاز این سفر از گلزار شهدای بیرجند و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، تصریح کرد: ان شالله با عنایت شهدا این سفر نقطه عطفی برای توسعه این استان باشد.
گفتنی است که واحد پروفیل شرکت گسترش صنایع قائن و طرح تولید لوله‌های پلی اتیلن شرکت نهرآب امروز به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
امروز همچنین عملیات اجرایی طرح بازیافت کاغذ شرکت کاشی فرزاد در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.