10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 14 بهمن 1396 ساعت 18:24

پیام رییس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت ایام دهه فجر

 کرباسیان ایمیدروآغاز ایام دهه مبارک فجر، یادآور ساختن ایران عزیز بر مبنای عزت و سربلندی است. در طول 4 دهه گذشته شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی، سرلوحه خدمتگذاران این مرز و بوم بوده است. باید این نکته را مورد تاکید قرار داد که رهبری امام خمینی (ره)، تاثیری بی بدیل در شکل گیری و رشد نهال انقلاب در سرزمین ایران برجای گذاشت. عبور از بحران های اوایل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، بدون حضور چنین شخصیتی امکان پذیر نبود. پس از آن نیز حضور رهبری معظم انقلاب توانست دوستداران این نظام را به آینده،‌ امیدوار کند.

در طول دهه های گذشته شاهد رخدادهای متعددی در بخش اقتصادی بودیم که نشانگر پیشرفت هایی در بخش های تولیدی و خدماتی است که بخش صنعت و معدن جایگاه ویژه ای در این میان دارد. توسعه هایی که در تولیدات معدنی، فولاد، مس، ‌آلومینیوم و پیشرفت هایی که در ارتقای دانش این بخش ها ایجاد شده‌، ‌همگی به دست توانمند متخصصان کشورمان است که با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی باور داشته اند و ما باید قدردان این بزرگواران باشیم.

در این ایام باید تاکید کرد که ملت بزرگ ایران، همواره شایسته بهترین های پیشرفت،‌ توسعه و رفاه هستند و راه آغاز شده با نیروی مضاعف با توکل بر پروردگار یکتا و پشتیبانی مردم گرانقدر ادامه خواهد یافت.

و چه نیکوست که ایام دهه فجر را با یاد عزیزانی جشن بگیریم که نماد از خودگذشتگی و پایمردی ایران همیشه سربلند هستند. شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ایثارگران همواره جایگاهی رفیع نزد این مردمان دارند.

برخود لازم می دانم که یادی از مرحوم هاشمی رفسنجانی یار همیشگی امام و رهبری داشته باشم که به عنوان نمادی راستین و همراهی استوار در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی پیش روی ما قرار دارد.

درود بی کران بر می فرستم بر روح بلند امام راحل، شهدای گرانقدر و آرزوی سربلندی برای تمامی خدمتگذاران این مرز و بوم را از خداوند تعالی خواستارم.

مهدی کرباسیان / معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو