05 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 14 ارديبهشت 1399 ساعت 23:30

تقدیر از مدیر عامل فولاد خراسان برای رشد مثبت تراز تجاری بزرگترین بنگاه اقتصادی شرق کشور

تقدیر از مدیر عامل فولاد خراسان برای رشد مثبت تراز تجاری بزرگترین بنگاه اقتصادی شرق کشور جهان معدن - «عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی» با اعطای لوح تقدیر به «کسری غفوری»، مدیرعامل فولاد خراسان از تلاش های هدفمند و اثرگذار این مجتمع در وضعیت کنونی و تحریم های اقتصادی کشور تقدیر کرد.

 

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، در متن تقدیر نامه خانم «هاجر چنارانی»، نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به «مدیرعامل فولاد خراسان» آمده است: در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیت ها در بزرگ ترین بنگاه صنعتی شرق کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت ارشد هوشمندانه و تلاش فراگیر تک تک کارکنان و مدیران این شرکت است.

 

بر اساس این گزارش در این لوح تقدیر با اشاره به اهتمام به تلاش های مدیر عامل در راستای تحقق چشم اندازهای مجتمع، حمایت های بی دریغ از کارکنان و رشد مثبت تراز تجاری این صنعت در وضعیت بحرانی تحریم های اقتصادی کشور قدردانی شد.

 

گفتنی است فولاد خراسان با کسب رکوردهای متعدد در حوزه های تولید، تامین، فروش، صادرات، ارتقای انگیزه و توجه ویژه به توانمندسازی نیروی انسانی و نیز ایفای مسئولیت های اجتماعی و همچنین به عنوان معین اقتصادی منطقه یکی از بنگاه های موفق اقتصادی محسوب می گردد.