01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 14 ارديبهشت 1399 ساعت 23:30

امروز همراه با جنگ اقتصادی، یک جنگ روانی و رسانه‌ای نیز به کشورمان تحمیل شده است

مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه در سال ۹۹ تاکید کرد: امروز همراه با جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است شاهد یک جنگ روانی و رسانه‌ای سنگین نیز هستیم.

 

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، سید شریف حسینی افزود: وزارت صمت برای پیشبرد اهداف خود به خصوص در سال "جهش تولید" نیازمند اعتماد، همکاری و همراهی مردم است و عملکرد آن باید از سوی مردم به درستی مورد قضاوت قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: ظرفیت روابط عمومی های مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون شک یکی از قوی ترین روابط عمومی سطح کشور است که البته نیازمند فعال سازی حداکثری این پتانسیل عظیم هستیم تا مردم با اطلاع دقیق تر از روند اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا، در شرایط خاص و بزنگاه ها همراهی بهتر و بیشتری با مجموعه داشته باشند.

 

حسینی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه در طول سال گذشته و به ویژه در ایام پایانی سال و در دوران کرونا گفت: در مدت زمان کوتاهی فقط در همین موضوع کرونا اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و انتظار می رفت اطلاع رسانی موثرتری در این خصوص اتفاق بیفتد.

 

وی تصریح کرد جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت خانه باید به صورت مستمر و منظم برگزار شود و تصمیمات اتخاذ شده در آن به دقت و با برنامه‌ریزی دقیقی عملیاتی شوند.