10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 23 ارديبهشت 1399 ساعت 16:07

فضای سبز فولاد خراسان فراتر از الزامات استاندارد است

علیرضا قامتی، روز یکشنبه 21 اردیبهشت، در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از دو پروژه «سلامت محور» و یک واحد «فنی‌تخصصی» در «مجتمع فولاد خراسان» در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه های صنعتی در راستای الزامات زیست محیطی موظف اند بر اساس استانداردهای تعریف شده حدود 10درصد از عرصه خود را به فضای سبز اختصاص دهند، خوشبختانه فولاد خراسان در 1400 هکتار مساحت سایت خود، با اجرای 270 هکتار فضای سبز، فراتر از این الزام و دو برابر مطالبه ی استاندارد را اجرا کرده است. ضمن آن که تجهیز 95% از این گستره به آبیاری قطره ای و تحت فشار، اقدام قابل توجهی در بحث توجه به محیط زیست و منطقه به حساب آمده و شایسته قدردانی است.

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، فرماندار شهرستان نیشابور با اشاره به اهمیت اشتغالزایی فزاینده این مجتمع در سطح منطقه گفت: 2570 نفر در فولاد خراسان به صورت مستقیم و پیمانی مشغول به کار هستند که 95 درصد از آنان بومی شهرستان نیشابور بوده و 98 درصدکارکنان نیز بومی استان خراسان رضوی هستند.

این مقام ارشد اجرایی دولت در شهرستان، زحمات تک تک کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی در راستای جهش تولید با وجود دشواری ها و تحریم های ظالمانه و نیز اهتمام مدیریت شرکت به ایفای مسئولیت های اجتماعی را شایسته تقدیر دانست.