01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 27 ارديبهشت 1399 ساعت 14:42

معارفه سرپرست جدید معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت و رییس مرکز اصناف و بازرگانان برگزار شد

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، در این مراسم احکام محمدرضا کلامی به عنوان سرپرست جدید معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت و جمشید گلپور شاره به عنوان رییس مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور به این دو تقدیم شد.

 

همچنین از خدمات عباس قبادی در دوران تصدی مسئولیت معاونت بازرگانی داخلی و پیمان زندی در دوران ریاست بر مرکز اصناف و بازرگانان وزارتخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

مسئولان نسبت به ایجاد رضایتمندی بین مردم بکوشند

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت در این مراسم بسیج مردمی و وحدت را اولین فاکتور و شاخص در انسجام ملت ها دانست و گفت: رضایتمندی مردم از نوع رفتار دولتمردان و حاکمیت عامل مهمی در حفظ و ارتقای وحدت خواهد بود که عدم رضایت مردم سبب بروز نارضایتی‌های اجتماعی می‌شود و باعث ایجاد خلل در وحدت خواهد شد.

 

مهدی اصفهانی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حفظ وحدت در این شرایط کنونی است، تصریح کرد: مسئولان نسبت به ایجاد رضایتمندی بین مردم به عنوان امانتدار مردم اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه همه ما در محضر خداوند متعال انجام وظیفه می کنیم، افزود: هر نوع فسادی در جامعه و تسری آن به مردم نسبت به دیدگاه مردم به حاکمیت لطمه می زند و به همین خاطر وظیفه داریم تا پاکدست ترین افراد را به کار بگیریم و تمام تلاشمان را بکنیم که در اعتماد عمومی به حاکمیت خللی وارد نشود.

 

اصناف همراهی خوبی در موضوع کرونا داشتند

 

همچنین مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت در این مراسم در سخنان کوتاهی با سخت توصیف کردن شرایط کنونی کشور و اشاره به وظیفه خطیری که بر عهده وزارت صمت است، بیان کرد: دشمن امسال می خواهد از فشارها و تحریمهایی که این چند ساله به وجود آورده نهایت بهره برداری و نتیجه گیری را بکند و باید حواسمان به این موضوع باشد.

 

محمدحسن صبوری دیلمی با بیان اینکه اصناف همراهی خوبی در موضوع کرونا داشته اند، گفت: انشالله با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

 

تنظیم بازار در شرایط سخت کرونا به خوبی انجام شد

 

محمدرضا کلامی «سرپرست جدید معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت» نیز در این مراسم با بیان اینکه کار تنظیم بازار در این شرایط سخت کرونا به خوبی انجام شد، افزود: این حاصل تلاش ها و پیگیری های آقای مدرس خیابانی در دوران قائم مقامی وزیر در امور بازرگانی و همچنین عباس قبادی در زمان معاونت بازرگانی وزارتخانه بوده است که به خوبی هماهنگی های لازم را بوجود آوردند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید همه دست به دست هم بدهیم و نگذاریم سفره مردم تحت تاثیر شرایط تحریم و دیگر شرایط کوچک تر شود، تصریح کرد: با تعامل، هماهنگی و همکاری تمام ارکان مرتبط در مجموعه وزارت صمت و دستگاه های مرتبط این مهم همچنان که بوده تداوم می یابد.

 

مدیریت مدرس خیابانی در شرایط سخت کرونا کشور را نجات داد

 

همچنین عباس قبادی «معاون پیشین بازرگانی داخلی وزارت صمت» در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه رضایتمندی مردم به نحوه انجام کار ما بستگی دارد، بیان کرد: در موضوعات و شرایط سختی مانند کرونا یا طرح اصلاح قیمت بنزین به خوبی توانستیم شرایط بازار را مدیریت کنیم و از گردنه‌های سخت عبور کردیم.

 

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی حسین مدرس خیابانی در زمان تصدی پست قائم مقامی وزیر در امور بازرگانی گفت: آقای مدرس خیابانی به خوبی با مسایل ریز بازار آشنایی داشتند و مدیریت ایشان به حق در شرایط سخت کرونا کشور را نجات داد.

 

قبادی جابجایی و تغییر مدیران را ضرورتی مهم برای ایجاد تنفس مدیریتی دانست و گفت: این تغییر و تحولات شرایط را بهتر می کند و بر خود وظیفه می دانم که از تغییر به وجود آمده حمایت کنم.

 

همچنین جمشید گلپور شاره به عنوان رییس جدید مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور طی سخنانی کار کردن با اشاره به روحیه تلاش و خستگی ناپذیری مدرس خیابانی تصریح کرد: کار کردن با آقای مدرس خیابانی تعطیلی بردار نیست و کار با ایشان بسیار لذت بخش و مایه بسی افتخار است.

 

پیمان زندی رییس پیشین مرکز اصناف و بازرگانان نیز با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای مدیریت شرایط سخت کرونا گفت: اصناف همواره در همه شرایط کنار مردم هستند و در همیم شرایط کرونا در حوزه تولید ماسک جانانه پای کار آمدند و خوش درخشیدند.