06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 27 ارديبهشت 1399 ساعت 15:07

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش جهان معدن : فرا رسیدن شبهاي قدر و ایام شهادت امام علی (ع) بهترین فرصت برای خودسازي و بهره گيري از آيات نوراني قرآن و چشمه زلال وحي است كه در اين شبها بر قلب پيامبر رحمت نازل شد و این ایام براستی آغازی در انتقال پیام و گسترش ارتباطات بین انسان های آزادی خواه جهان بوده است.

اينجانب ضمن گرامی داشت این ایام، روز 27 ارديبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه تبریک عرض مي نمايم.

بي شك نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط ‌عمومی نشان از نقش پر اهميت آن در دنیای كنوني بوده و اين روز فرصت مغتنمی براي پاسداشت تلاشهاي همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش همه دست اندر کاران این حوزه بخصوص اصحاب رسانه با ايجاد فضایی شفاف برای اطلاع رسانی صحيح و ایجاد ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

امروزه روابط عمومی وظيفه مشاوره و مديريت ارتباطات درون و برون سازمانی و انعكاس تمامي فعاليتها را عهده دار بوده و به عنوان عنصری مهم در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ و راهبردی دارد.

وجود يك روابط‌‌ عمومی برنامه محور، فعال و كارآمد که جلوتر از مخاطبان نیازها را شناسایی و در جهت برآوردن آنها ضمن بهره گیری از فناوریهای نوین از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، لازمه حیات هر سازمان است و اين نهاد اثرگذار و پويا با ساختاري منسجم و با فراهم نمودن گردش اطلاعات می تواند منافع همه ذینفعان سازمان را تامین و یکپارچه نماید.

اينجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در کشور بخصوص كاركنان این بخش در بانك صنعت و معدن، توفیقات روزافزون تمامي عزيزان را آرزومندم.