10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 27 اسفند 1399 ساعت 17:56

پلتفرم بسپر گام جدیدی برای توسعه خدمات بهتر به مصرف کنندگان خودرو

معاون وزیر صمت رییس هیات عامل ایدرو‌ در مراسم رونمایی از پلتفرم جامع خدمات خورویی بسپر گفت : ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری های اطلاعات و نوآوری شرکت های دانش بنیان می تواند توانمندی شرکت های خودرو ساز و بیمه ای را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.

به گزارش جهان معدن ،محسن صالحی نیا افزود : این برنامه نرم افزاری می تواند موجب سهولت ، کاهش هزینه ، افزایش شفافیت   افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود .

وی با اشاره به همه محدویت های بین المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط ، تحریم ها و کرونا ، اتفاق های خوبی در صنعت خورو رقم خورد و توانستیم سال جهش تولید را با تولید قریب یک میلیون دستگاه خودرو به پایان ببریم .

معاون وزیر صمت افزود: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه تولید پیشرو بوده که شاهد آن هم افزایش مناسب میزان تولید و عرضه خودرو به بازار است .

معاون وزیر صمت خودروسازی را از جمله محورهای مهم توسعه در صنایع بزرگ خواند و گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت های دانش بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش مناسب و ارتقای استانداردهای روز و تولید موتورهای کم مصرف سرفصل های هست که با تعامل مراکز دانش بنیان کشور کماکان باید در کانون تمرکز و فعالیت های خودروسازان باشد .

در این مراسم   علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو هم در سخنانی بر توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان تاکید کردند.

پلت‌فرم جامع خدمات خودرویی بسپر که شرکت ایران خودرو حامی و شتاب دهنده آن بوده ، خدماتی یکپارچه و متمرکز در حوزه خودرو را به مردم ارائه می کند.

این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از نیازمندی‌های دارندگان خودرو، مانند استفاده از خدمات بیمه‌ای، درخواست همزمان حمل به تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به هنگام تصادف در محل است. همچنین از طریق این سامانه، تمامی مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل، انجام تعمیرات و ترخیص خودرو بر روی گوشی مالک قابل ردیابی است. این سامانه، تمامی خودروها را فارغ از کارخانه سازنده، تحت پوشش قرار داده و با ارایه خدمات ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﺣﻤﻞ، ﺳﻮﺧﺖ‌رﺳﺎﻧﯽ و ﭘﻨﭽﺮﮔﯿری، همراه با ﺗﻀﻤﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و اﺻﺎﻟﺖ ﻗﻄﻌﺎت، ضمن ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ذی‌نفعان ﺧﻮدروﯾﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ‌ای، ﻋﺎﻣﻠﯿﺖ‌ﻫﺎی ﺗﻌﻤﯿﺮاﺗﯽ، اﺗﺤﺎدﯾﻪ‌ﻫﺎی ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎه‌داران و … آماده ارایه خدمات به تمام شهروندان است.

علاوه بر ایران‌خودرو، سایر خودروسازان از قبیل گروه سایپا، مدیران خودرو، بهمن و همچنین شرکت‌های بیمه‌ای در این پلتفرم حضور دارند .