10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 11 مهر 1401 ساعت 11:35

برگزاری دوره آموزشی ایمنی در معدن برای همه فعالان معدنی از ابتدای آبان

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای امام علی، دوره آموزشی ایمنی در معدن را برای همه فعالان معدنی برگزار می کند.

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به نیابت از ایمیدرو در نظر دارد با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) طبس، در راستای تحقق نقشه راه معدن و با هدف توسعه آموزش های مهارتی با تاکید ویژه بر تربیت نیروی انسانی فنی مورد نیاز عملیات معدنی به عنوان حلقه اتصال خدمات مهندسی و کارگری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، دوره آموزشی ایمنی در معدن را برگزار کند.

این دوره آموزشی از ابتدای آبان امسال به مدت 2 ماه، برگزار می شود. کلاس های نظری این دوره در محل آموزشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) و کلاس های عملی در معادن زغال سنگ طبس و کارگاه های آموزشکده این مجتمع برگزار می شود.

شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام دوره مذکور، داشتن حداقل دیپلم در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنرستان و بالاتر است. مهلت ثبت نام اینترنتی تا 20 مهر خواهد بود. همچنین، اواخر مهر با مراجعه حضوری، ثبت نام نهایی انجام می شود.

برای ثبت نام اینترنتی به لینک p-tabas.tvu.ac.ir/imidro مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0563283827 تماس بگیرید.