30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 17 دی 1401 ساعت 13:03

همگرایی حوزه های حراست، منابع انسانی و گزینش ایمیدرو در فرایندهای جذب

رئیس هیات عامل ایمیدرو در آستانه سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش، با اعضای مدیریت هسته گزینش ایمیدرو دیدار کرد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری در این دیدار ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: نقش هسته گزینش در جذب افراد شایسته و متخصص در سازمان ها بسیار کلیدی است.

وی افزود: برنامه ریزی هدفمند با نگاه به فرهنگ سازمانی، خودارزیابی و تحلیل کمّی و کیفی مسائل، باید از راهبردهای این مجموعه در سازمان باشد.

در ادامه این نشست مدیر هسته گزینش ایمیدرو با تشریح برنامه ها و اقدامات این مدیریت در ایمیدرو، گفت:

همکاری سه حوزه حراست، گزینش و منابع انسانی ایمیدرو در پیشبرد امور مرتبط با گزینش افراد اثربخش و بی سابقه بوده است و این مهم موجب شده تا برنامه های هسته گزینش و فرایند جذب افراد، به خوبی اجرا شود.

حمید علی آبادیان افزود: به سبب گستردگی فعالیت ایمیدرو و تنوع جغرافیایی، قومیتی و مذهبی در سراسر کشور و همچنین رعایت حقوق افراد، بررسی صلاحیت ها با دقت بیشتری در مدیریت گزینش انجام می شود.

این گزارش می افزاید، در این جلسه محمدعلی صوفی رئیس حراست ایمیدرو، عباس قنبری معاون مالی اداری ایمیدرو و مهدی شاه محمدی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو و دیگر مدیران و اعضای هسته گزینش این سازمان حضور داشتند.