29 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 18 شهریور 1397 ساعت 13:59

کرباسیان: موفقیت ایمیدرو حاصل همدلی و همگامی است

Karbasianمعرفی شدن ایمیدرو به عنوان سازمان نمونه و دستگاه برتر و همچنین دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شهید رجایی از ریاست محترم جمهوری را به همه همکاران ارجمند تبریک می گویم. روزی که اینجانب مسوولیت هدایت ایمیدرو را برعهده گرفتم، تمام تلاش خود، همکاران و شرکت ها و واحدهای تابعه را بر تقویت همکاری با بخش خصوصی،‌ تشکل ها و مدیران توانمند معطوف کردیم. به واقع تصویری که از نیمه سال 92 در برابر چشمان همگان قرار داشت، وضعیت ناخوشایندی بود که غلبه بر آن، همتی بلند و همه جانبه بین بخش خصوصی و دولت را می طلبید.
اندک زمانی گذشت و تحرک گام به گام طرح هایی که سال ها بر روی زمین مانده بودند، این واقعیت را منعکس کرد که همدلی و تلاش در کنار مدیریت و برنامه ریزی کلیه مدیران و کارشناسان سازمان و نیز همگاهی با بخش خصوصی و غیردولتی، توانست این موفقیت را رقم زند.

 

ایمیدرو به چنین همراهی می بالد و خواهان ادامه این رویکرد در مسیر ساختن ایرانی آباد، است. فعال شدن و راه اندازی هر یک از پروژه های معدنی و صنایع معدنی، علاوه بر اینکه سبب حرکت چرخ صنعتی کشور می شود، امید و آرزو را نزد نیروی کار زنده نگه می دارد. در 5 سال اخیر نیز استفاده از توان داخلی در توسعه این حوزه، توانسته اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور بگذارد. اکنون که نقشه راه معدن و صنایع معدنی نیز نهایی و ابلاغ شده است، باید اذعان کرد بدون تلاش مستمر و همه جانبه همکاران و استفاده از امکانات و ظرفیت های بخش خصوصی و غیردولتی و همفکری تشکل ها، عبور از این چالش های پیش رو مشکل می نماید.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد شهدای دولت به ویژه رجایی و باهنر، به نمایندگی از تمامی همکاران، کارشناسان و مدیران ایمیدرو و شرکت های تابعه، تقدیر و تشکر خود را تقدیم یکایک این عزیزان می دارم.

مهدی کرباسیان
معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو
17شهریور 1397