10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 24 مهر 1397 ساعت 16:37

آغاز شمارش معکوس برای گردهمایی معدنی‌ها در ایران کانمین 2018

Integrated-Mine-Event-V201-largچهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدنی، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کانمین 2018) از 11 تا 14 آبانماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان فعالان معدنی کشور خواهد بود.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی خانه معدن ایران، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی (ایران کانمین 2018) ماه آینده با حضور شرکت‌های تخصصی داخلی و خارجی فعال در حوزه معدن به مدت 4 روز برگزار می‌شود.


با توجه به برخورداری ایران از 68 نوع ماده معدنی استراتژیک هر ساله آبان ماه در نمایشگاه ایران کانمین که بزرگترین رویداد نمایشگاهی معدن ایران محسوب می‌شود، فضایی برای معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های معدنی و آخرین تکنولوژی‌ها در بخش معدن به وجود می‌آید.
این نمایشگاه در 6 سالن 7، 8، 9، 10، 11 و 27 به همت خانه معدن ایران، شرکت پالار سامانه و شرکت IMAG با همکاری شبکه معدن ایران برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده با وجود محدودیت‌های بین‌المللی، جذابیت‌های بخش معدن ایران برای سرمایه‌گذاران خارجی مورد توجه قرار بگیرد. از سویی استقبال فعالان معدنی و شرکت کنندگان از پنل‌های تخصصی ارایه شده نمایشگاه ایران کانمین سال گذشته باعث شده تا امسال از 11 تا 14 آبان هر روز یک پنل تخصصی با حضور کارشناسان و مسوولان برگزار شود.
بر اساس این گزارش، روز یازدهم آبان ‌ماه در نمایشگاه ایران کانمین 2018 پنلی با موضوع منطقه‌گرایی و معدن‌کاری سبز با نگاه ویژه بر چالش‌های محیط زیستی صنایع استراتژیک و معادن کوچک، روز دوازدهم آبان‌ ماه پنلی با محوریت فعال سازی و به ظرفیت رسانی معادن با تاکید بر کنسرسیوم سازی مشوق‌ها و بازار سرمایه، روز سیزدهم پنلی با موضوع لزوم بازنگری در نقشه راه و قانون معادن در جهت توسعه معادن و با رویکرد روان سازی قوانین بیمه و امنیت سرمایه گذاری، روز چهاردهم آبان ماه پنلی با موضوع استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین معدنی در سالن‌های جنبی این نمایشگاه برپاست.
بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، خدمات ارایه شده از سوی شرکت‌های تولیدی تخصصی که در این نمایشگاه حضور دارند اغلب در حوزه‌های تجهیزات و ماشین‌ آلات معدنی، ادوات و تجهیزات معدنی، محصولات فلزی و غیرفلزی، محصولات نهایی فلزی و غیرفلزی، ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و متعلقات، ماشین آلات راه و جاده سازی تجهیزات و متعلقات، خدمات مهندسی مشاور، خدمات پیمانکاران، خدمات ویژه و ... است.