04 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 28 مهر 1397 ساعت 10:38

مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید کرد: نیاز به مطالعه بیشتر بازارها و تنوع محصولات

neshastfooمدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه کمیته مدیریت شرکت، پس از شنیدن گزارش مدیران نواحی و بخش‌های مختلف شرکت تصریح کرد: در بازدید از خطوط تولید و ملاقات حضوری با همکاران نواحی، تعلق خاطر و تعهد سازمانی نزد تک تک آنها به خوبی مشهود بود. اینکه کارکنان شرکت به کار خود و حل مسایل شرکت علاقه و تعصب دارند بسیار ارزشمند است؛ بنابرایــــن باید با بالا بردن سطح رضایتمندی نیروی انسانی شرایطی فراهم کنیم تا ایشان نیز با فراغ بال و تعهد بیشتر به تولید و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی برای کشور همت گمارند.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حمید رضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: در گروه فولاد مبارکه دایما به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های توسعه و کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را شاهد بوده‌ایم؛ ازاین رو اذهان عمومی با آگاهی از عملکرد این شرکت باور دارد که این شرکت پویا و زنده است. در اینجا وظیفه ما این است که این پویایی را با توسعه و تنوع محصولات و با مطالعه بیشتر بازارهای داخلی و جهانی حفظ کنیم.


مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه برای حضور مقتدرانه‌تر در بازارهای جهانی، نه تنها خود را به حضور صرفا سنتی محدود نکرده، بلکه در تلاش است با استفاده بیشتر از فناوریهای روز دنیا پویایی خود را بیش از هر زمان دیگر افزایش دهد. به طور قطع، در ادامه این مسیر موفقیت آمیز، با کمک هم برای تولید بیشتر و تکمیل زنجیره تولید از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه باید آن قدر قوی باشیم که تحولات جهانی و بازار هیچ تاثیر منفی بر روند کار شرکت نداشته باشد، افزود: باید شرکت را برای مواجهه با هر شرایطی آماده کنیم که این کار در سایه همکاری و هم اندیشی همه کارکنان حاصل می‌شود. در این خصوص باید با دقت و ظرافت، موارد و موانع احتمالی را ارزیابی و آنها را از پیش رو برداریم و به خوبی این مسوولیت خطیر را به سرانجام نیک برسانیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه روند توسعه و پیشرفت فولاد مبارکه را به مسابقه دو امدادی تشبیه و تاکید کرد: انسان‌های شریف زیادی از بدو تاسیس این شرکت زحمت کشیده‌اند تا فولاد مبارکه به بزرگترین گروه فولادسازی کشور و خاورمیانه تبدیل شود؛ بنابراین با قدردانی از این زحمات باید تلاش کرد تا این روند تعالی همچنان ادامه یابد.
وی با تأکید بر مساله ایمنی در کار تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم که خانواده‌های کارکنان بر این باورند که در سایه الطاف خداوند، سیستم و مدیریتی در نظر گرفته شده تا ایمنی و سلامت کارکنان در شرکت همواره پایش شود. توجه به این موضوع مانند هر مسوولیت ملی و شرعی بر دوش همه افراد است.